2 هزار و 500 جوان سلسله از برنامه های اوقات فراغت بهره مند می شوند


2 هزار و 500 جوان سلسله از برنامه های اوقات فراغت بهره مند می شوند

خرم آباد - ایرنا - معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: 2 هزار و 500 جوان این شهرستان از برنامه های ورزشی و اوقات فراغت تابستانه بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس حسنوند روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان هیات های ورزشی شهرستان سلسله در سال ۱۴۰۰ با اشاره به آغاز برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های والدین در ایام تابستان ارائه برنامه های غنی فراغتی و ورزشی برای جوانان است.

وی با اشاره به وجود ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله افزود: اداره ورزش و جوانان در نظر دارد علاوه بر ارائه برنامه های سالانه ورزشی، بیش از یکهزار نفر از جوانان و دانش آموزان را تحت پوشش برنامه های اوقات فراغت قرار دهد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این،۲ جشنواره بومی محلی و "جام پرچم" در سلسله برگزار می شود که مختص روستاهای شهرستان و پیش بینی بر این است که بیش از ۵۰۰‌ نفر در این جام شرکت نمایند.

حسنوند با اشاره به سالن مسابقات ۲ هزار نفری در حال احداث سلسله گفت: این پروژه نیاز به اعتبارات ملی دارد و با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان به طرح های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار می دهد این طرح از این میزان پیشرفت برخوردار نیست و باید از طریق کمیته برنامه ریزی استان برای جذب اعتبار موردنیاز اقدام شود.

مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با قدردانی از هیات های ورزشی و تلاش ورزشکاران در کسب افتخارآفرینی برای شهرستان گفت: باید همگی کمک کنیم تا در عرصه های ورزشی بین المللی و المپیک برای شهرستان افتخارآفرینی بیشتری کنید.

وی افزود: لازمه تحقق این امر پرهیز از حاشیه، کوشش مضاعف و حمایت های مسوولان است که ما در راستای وظایف خود کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین از ورزشکاران مدال آور در هیات های مختلف ورزشی شهرستان تجلیل شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پالایشگاه شیر ایران با ده محصول جدید وارد فاز اجرا می‌شود