بیش‌از 6 هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان و بلوچستان مراجعه کردند


بیش‌از 6 هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان و بلوچستان مراجعه کردند

زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار و 62 دستگاه انواع وسائط‌ نقلیه‌ سنگین طی 2 ماه نخست‌ سالجاری به مراکز معاینه فنی استان‌ مراجعه کرده‌اند.

تیمور باقری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد پنج هزار و۲۸۳ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین از تست های مربوطه قبول و ۷۷۹ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین رد شدند.

وی با اشاره به فعالیت ‌چهار مرکز معاینه فنی در استان شامل۲ مرکز در زاهدان، یک‌ مرکز در زابل و یک مرکز در خاش ادامه داد: در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی، میزان صدا، تست سرعت، تست ترمزها، نور چراغ ها، باک غیر استاندارد، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شرایط ویژه استان از لحاظ حمل و نقلی، یک مرکز معاینه فنی در شهرستان سراوان در حال ساخت است که بزودی این مرکز هم به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از اهمیت خاصی از نظر ایمنی سفرهای جاده‌ای برخوردار بوده و بویژه در اتوبوس‌ها و کامیون ها این معاینات با جدیت و پیگیری کارشناسان فنی دنبال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش