بنیاد مستضعفان آماده ایجاد گاوداری سه هزار راسی در کهگیلویه و بویراحمد است


بنیاد مستضعفان آماده ایجاد گاوداری سه هزار راسی در کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: این بنیاد آمادگی دارد که گاوداری سه هزار راسی با 500 میلیارد تومان هزینه در این استان احداث کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور روز پنجشنبه، بخشی از برنامه های کاری و اقدامات بنیاد مستضعفان در کمک به محرومیت زدایی در استان کهگیلویه وبویراحمد را اعلام کرد.

سید پرویز فتاح بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار کهگیلویه و بویراحمد قرار داده می شود که استان می تواند تا ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ دریافت کند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: ۲ هزار واحد مسکن محرومان با بنیاد علوی طی مدت ۲ سال در این استان احداث می شود.

فتاح تصریح کرد: توسعه بانک سینا و بیمه سینا در مناطق مختلف به خصوص دور افتاده و محروم استان را در دستور کار داریم و هتل این بنیاد در یاسوج را نوسازی و توسعه می دهیم.

وی ابراز داشت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت به کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و افراد محروم غیر تحت پوشش در اختیار این دو نهاد حمایتی قرار می گیرد.

وی گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی از دیگر کمک های ما به استان است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که در کارها و فعالیت ها هم شروع کننده خوبی و هم تمام کننده خوبی در کنار دولت باشیم.

فتاح تاکید کرد: با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مناطق مختلف و محروم این استان دیدار می کنیم و در جلسه ای تصمیمات لازم و برنامه های مصوب، اعلام می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا