نخستین واگذاری حق بهره‌برداری از زمین صنعتی به طور الکترونیک در کردستان انجام شد


نخستین واگذاری حق بهره‌برداری از زمین صنعتی به طور الکترونیک در کردستان انجام شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان گفت:نخستین واگذاری حق بهره‌برداری از زمین صنعتی به صورت الکترونیک در این شرکت انجام شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان، احمد خسروی با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری امور ارباب رجوع اظهار داشت: ارائه خدمات به متقاضیان باید از طریق سامانه خدمات غیر حضوری و به طور کامل الکترونیکی و توسط میز خدمت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا نخستین واگذاری حق بهره‌برداری از زمین صنعتی به صورت الکترونیک در این شرکت انجام شد، ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی و کارآفرینان می توانند به نحوی برنامه ریزی کنند تا جایی که امکان دارد از حضور فیزیکی خودداری و از طریق سیستم های الکترونیکی اداری و سامانه های مشخص شده اقدام به پیگیری امور خود کنند.

خسروی یادآور شد: چنانچه متقاضیان به شرکت شهرک های صنعتی استان هم مراجعه کردند با فرآیندهای جدید تعریف شده منطبق و از طریق میز خدمت درخواست های خود را باید پیگیری و نتیجه را از دبیرخانه یا پست الکترونیک خود دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، مطابق ابلاغ مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، واگذاری زمین های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه واگذاری به نشانی www.eservice.isipo.ir انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان یادآور شد: صنعتگران می توانند پس از مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت و دریافت جواز تاسیس در خصوص درخواست واگذاری حق بهره برداری از زمین صنعتی اقدام کنند.

خسروی بر عزم ویژه این شرکت برای حمایت همه جانبه از بخش تولید و صنعت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» تاکید کرد و گفت: بدون شک با توجه به ظرفیت های موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، این مناطق از بهترین بسترهای سرمایه گذاری و استقرار واحدهای های تولیدی و صنعتی هستند که از طریق واگذاری حق بهره برداری زمین به طور الکترونیک این امر تسهیل می شود.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۳۸۲ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۱۱ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش