سرمربی شهرداری سیرجان: فدراسیون تکلیف تیم ملی فوتبال زنان را مشخص کند


سرمربی شهرداری سیرجان: فدراسیون تکلیف تیم ملی فوتبال زنان را مشخص کند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: متاسفانه پس از جام ملت‌های آسیا 2 یا سه فیفادی را از دست دادیم و امیدوارم مسئولان فدراسیون هر چه سریع‌تر برای تیم ملی فوتبال زنان تصمیم بگیرند.

مریم جهان نجاتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار داشت: کیفیت لیگ فوتسال زنان امسال بسیار خوب بود و سازمان لیگ تمام تلاشش را کرد تا لیگ منظم‌تری را نسبت به سال‌های گذشته برگزار کند و در این امر موفق بود. هر چند به دلیل برگزاری جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، لیگ فوتبال زنان طولانی‌تر شد و این امر می‌تواند مسابقات را فرسایشی کند؛ اما خوشبختانه کیفیت لیگ مطلوب بود.

وی افزود: لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته کمی متفاوت‌تر بود و باید به تیم خوب خاتون بم تبریک بگویم که به قهرمانی زودهنگام رسیدند. هر چند از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین روز برای رسیدن به عنوان قهرمانی جنگیدند و امیدوارم در سال‌های آینده موفق‌تر عمل کنند.

سرمربی شهرداری سیرجان عنوان کرد: خوشحالم که جام بار دیگر در استان کرمان باقی ماند و این امر انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. چندین سال است که جام از کرمان بیرون نرفته و این امر توسط ما و تیم خاتون بم رخ داد و اتفاق بزرگی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امسال نتوانستید از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنید، گفت: در فصل گذشته تیم خاتون بم بازیکنان بزرگ خود را از دست داده بود؛ اما در این فصل بازیکنان خوبی چون زهرا قنبری، زهرا خواجوی، نگین زندی، ملیکا محمدی و گلنوش خسروی را در ترکیب خود داشت و همین امر در کسب عنوان قهرمانی این تیم تاثیرگذار بود.

جهان نجاتی اضافه کرد: در فصل گذشته که قهرمانی را به دست آوردیم برخی از بازیکنان نخستین تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند و تازه از فوتسال به فوتبال آمدند. برای نگه داشتن قهرمانی نیازمند بازیکنان باسابقه‌تر و بزرگ‌تری هستیم و به خاطر شرایط خاصی که داشتیم و توجه ویژه به فوتبال پایه، سه بازیکن جوان را جذب کردیم و در نهایت این فصل به نائب قهرمانی رسیدیم. امیدوارم تیم بم بتواند در جام باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال زنان گفت: متاسفانه پس از جام ملت‌های آسیا ۲ یا سه فیفادی را از دست دادیم و امیدوارم مسئولان فدراسیون هر چه سریع‌تر برای تیم ملی فوتبال زنان تصمیم بگیرند تا سیر صعودی در برگزاری اردوها داشته باشیم و بار دیگر شاهد تعطیلی اردوها برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال زنان نباشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟