معاون استاندار خراسان‌جنوبی: مسوولان روحیه انتقادپذیری داشته باشند


معاون استاندار خراسان‌جنوبی: مسوولان روحیه انتقادپذیری داشته باشند

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: روحیه انتقادپذیری ما مسوولان باید به‌گونه‌ای باشد که مردم و همکاران برای مطرح کردن انتقاد، دغدغه‌ای نداشته باشند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اظهار داشت: در اتاق مسوولان باید هر لحظه به روی مردم و همکاران مجموعه باز باشد و با انتقادها برخورد منطقی داشته باشیم.

وی متذکر شد: وقتی مسوولیتی را می پذیریم باید نهایت تلاش، صرف وقت و دلسوزی خود برای انجام امور مربوطه را داشته باشیم، چرا که آموزه‌های دینی ما نیز همین موضوع را تایید می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: گاهی ممکن است به نقطه مطلوب هدف‌گذاری خودمان نرسیم اما به جهت راضی بودن پیش وجدان‌مان، باید برای رسیدن به هدفی که ترسیم کرده‌ایم، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی در ادامه به بیان حساسیت و ویژگی‌های کار در دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری پرداخت و افزود: وقتی کارها با روحیه تعامل و هماهنگی انجام می‌شود هم خطا و اشتباه در آن کمتر است، هم نتیجه کارها بهتر و مطلوب‌تر خواهد بود.

در این مراسم از خدمات "محمد محمدی" در زمان تصدی مدیرکلی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تقدیر و "موسی سلیمی" به عنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.

محمدی روز گذشته با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت مدیرکل دفتر استاندار منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی