استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نوشتن پیرامون شهدا گام برداشتن در مسیر آنان است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نوشتن پیرامون  شهدا گام برداشتن در مسیر آنان است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهیدان با خدا معامله کردند و کسانی که قلم به دست می‌گیرند و برای شهدا و دفاع مقدس می‌نویسند در مسیر شهدا گام برداشته‌اند.

به گزارش ایرنا ، «سید علی احمدزاده» روز سه شنبه در آیین رونمایی ۶ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس با تجلیل از عملکرد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس، افزود: این کار باید استمرار داشته باشد و هر چقدر در این زمینه کار انجام دهیم، کم است.

وی تاکید کرد تلاش می کنیم وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران این استان را با همکاری بنیاد شهید ساماندهی کنیم .

احمدزاده ادامه داد: بسیاری از فرزندان شهدای استان شاغل نیستند در حالی که تقریبا ۸۰ درصد پذیرش‌های سهمیه رزمندگان در استان از ایثارگران دارای سهمیه پنج درصد بوده و از سهمیه ۲۵ درصد، تنها ۱۵ درصد پذیرش شده است دلیل آن هم این بوده که می‌خواستند افراد خاصی را استخدام کنند.

وی در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز گفت: این پروژه بالای ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اعتبارات استانی جوابگو نیست و در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به استان، یکی از دو مطالبه مهم ما ‌در حوزه ایثار و شهادت، از وی بود که با نظر مثبت برخورد کردند و امیدواریم کمک کنند و این پروژه را به نتیجه برسانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات بیمارستان سلمان، محل بستری جانبازان اعصاب و روان استان از دیگر مطالبات ما در سفر رئیس بنیاد مستضعفان بود، خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است و از برگزاری نشست با پیشکسوتان دفاع مقدس و بررسی مشکلات آنها استقبال می‌کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


افزایش 35.5 درصدی ترددهای استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز گذشته