سازندگان فیلم عنکبوت مقدس نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به امام رضا (ع) خدشه‌دار کنند


سازندگان فیلم عنکبوت مقدس  نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به امام رضا (ع) خدشه‌دار کنند

حجت الاسلام خواجه پور با انتقاد از هتاکان به آستان رضوی، گفت: سازندگان فیلم عنکبوت مقدس بدانند با این گونه کارها نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام (رحم الله خواجه پور» امروز در جشن میلاد امام رضا (ع) با اشاره به شخصیت والای آن حضرت، اظهار کرد: مناظرات امام على بن موسى الرضا(علیه السلام) مسئله اى تاریخى و متعلق به گذشته نیست، بلکه از نظر پاسدارى از حریم اسلام و خط مکتب، سرمشق پر اهمیت بسیار جامعى براى امروز و هر زمان دیگر است.

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: در سالروز میلاد باسعادت امام علی بن موسی الرضا(ع)، هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام قرار داریم، آن حضرت در یازدهم ذیقعدﺓ الحرام سال 148 هجری در مدینه منوره دیده به جهان گشودند.

سازندگان فیلم عنکبوت مقدس  نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به امام رضا (ع) خدشه‌دار کنند

حجت الاسلام خواجه پور افزود: بی شک زندگى امام على بن موسى الرضا علیه السلام ابعاد مختلفى دارد که یکى از ابعاد مهم آن، بُعد فرهنگى، علمى و پاسدارى از حریم عقاید اسلامى در برابر امواج سهمگین حملات مکتب ها و فرقه هاى مختلف به اصول و فروع اسلام در شرایط خاص عصر آن حضرت است.

امام جمعه شهرستان مارگون ادامه داد: بررسى این بُعد علمى که از بُعد ولایت الهیه آن امام علیه السلام نشأت مى گیرد، در شرایطى که امروز در آن زندگى مى کنیم، بسیار سازنده و راه گشا و حاوى رهنمودهاى دقیق و ظریفى در برخورد با مکتب ها و مذاهب مختلف است.

وی با انتقاد از هتاکان به آستان رضوی، خاطرنشان کرد: سازندگان فیلم عنکبوت مقدس بدانند با این گونه کارها نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خدشه‌دار کنند.

حجت الاسلام خواجه پور از نیروهای قضایی و امنیتی خواست تا با سازندگان فیلم عنکبوت مقدس که یک توهینی بس عظیم به ساحت مقدس آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام است، قاطعانه برخورد و آنها را به اشد مجازات محکوم نمایند.

سازندگان فیلم عنکبوت مقدس  نمی توانند لحظه ای عشق ارادت مردم را نسبت به امام رضا (ع) خدشه‌دار کنند

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: امام رضا (ع) به برکت سفارش پیغمبر و عنایات ایشان به دنیا آمدند. در نقل های اهل سنت چنین آمده:« زمانی که حمیده مادر امام کاظم، کنیزی به نام نجمه را از بازار خریداری کرد، پیامبر را در خواب دید که به ایشان فرمود: «این کنیز را به فرزندت (امام کاظم) هدیه کن همانا از این کنیز، فرزندی به دنیا خواهد آمد که بهترین اهل زمین است». حمیده نیز چنین کرد و امام، نام نجمه را به طاهره تغییر داد».

وی در پایان از از میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون که برگزاری جشن امام رضا علیه السلام را به عهده گرفته و از حضور چشم گیر مردم شهرستان مارگون در همه برنامه های ملی و مذهبی تقدیر کرد.

پایان پیام/82

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...