تمام مدارس شهرستان جوانرود تا پایان امسال هوشمند می‌شود


تمام مدارس شهرستان جوانرود تا پایان امسال هوشمند می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود گفت: تا پایان سال 1401 تمام مدارس شهری و روستایی این شهرستان هوشمند می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «کیومرث میرزایی» روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در فرمانداری با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ هزار نفر دانش آموز در حدود ۱۸۷ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند، افزود: تاکنون تعداد ۵۰ مدرسه شهرستان هوشمندسازی شده است.

وی در ادامه از شرکت ۲ هزار و ۸۲۲ داوطلب جوانرودی در کنکور سراسری ۱۴۰۱خبر داد و گفت: تعدادشرکت کنندگان نسبت به سال گذشته ۳۳۰ نفر بیشتر شده است.

میرزایی اظهار داشت: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال یک هزار و ۴۵۹ تن را زنان و یک هزار و ۳۶۱ نفر را مردان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: آزمون سراسری تمام رشته ها امسال در ۱۱ حوزه در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه جاری برگزار می شود.

فرماندار جوانرود نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون سراسری در این شهرستان تاکید کرد.

«سعدی نقشبندی» افزود: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه های اجرایی با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتر این آزمون سراسری فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم گردد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار جوانرود همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام اسلامی گفت: عزت، کرامت و معنویت هر جامعه به جایگاه آموزش و پرورش بستگی دارد و یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در توسعه هر جامعه و تربیت و پرورش بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور یعنی نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

نقشبندی افزود: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نیروی انسانی است و برای تحقق این وظیفه خطیر باید از تمام امکانات مادی و معنوی بهره برد تا این نهاد در مسیر تعیین شده به اهداف خود دست یابد.

‌وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش دارای جایگاه رفیع در نظام آموزشی است، یادآور شد: این شورا وظایف مهمی بر عهده دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج