فرماندار شاهرود: جانمایی کشتارگاه با رعایت تمام مسائل قانونی انجام شد


فرماندار شاهرود: جانمایی کشتارگاه با رعایت تمام مسائل قانونی انجام شد

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: جانمایی جدید کشتارگاه این شهر با رعایت تمام مسایل قانونی، تکالیف بهداشتی و محیط زیستی انجام شد.

به گزارش ایرنا ، ابوطالب جلالی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: فعالیت کشتارگاه جدید در کیلومتر ۱۵ جاده شاهرود به آزادشهر، ابتدای روستای حسین‌آباد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه انتقال این کشتارگاه خواست مردم و ساکنان منطقه طی سال‌های گذشته و بارها مطرح شده بود، اظهار داشت: چند محل برای انتقال این کشتارگاه شناسایی و با نظر کارشناسان حوزه‌های مختلف این منطقه انتخاب شد.

جلالی ابراز داشت: باتوجه به گسترش جغرافیای شهری این کشتارگاه در داخل بافت شهری قرار گرفته بود و مسایل زیست محیطی، بوی نامطبوع و آلودگی از جمله دغدغه‌های۲۰ سال گذشته مردم برای فعالیت کشتارگاه در داخل بافت شهری بشمار می‌رفت.

فرماندار شاهرود ادامه داد: شهروندان نگرانی خود از وجود کشتارگاه در بافت شهری را بارها با مراجعه به فرمانداری، دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده بودند.

به گفته وی، با پیگیری‌های بعمل آمده مکان قدیم کشتارگاه شاهرود به مکانی فرهنگی و ورزشی برای آسایش مردم و استفاده بهتر از این فضا تبدیل خواهد شد.

در شهرستان شاهرود ۲۳۰ هزار دام سبک و ۱۸ هزار رأس دام سنگین وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی