خطیب جمعه کرمان: تداوم نقش مردم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است


خطیب جمعه کرمان: تداوم نقش مردم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است

کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر نقش مردم در به وجود آمدن انقلاب اسلامی گفت: این نقش و نیز تداوم یافتن آن از ویژگی هایی است که در انقلاب اسلامی جا مانده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: تا به امروز کسی را جز رهبری معظم انقلاب در دفاع از حق مردم ندیده ایم.

وی ادامه داد: در دفاع از حق مردم، رهبر انقلاب سختی های زیادی را به جان کشیدند، حرف ها و تهمت های زیادی شنیدند اما ذره ای کوتاه نیامدند و بدانید کسی که همیشه از حق مردم دفاع خواهد کرد ایشان هستند.

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه برجسته ترین ویژگی رهبری از نظر بنده دفاع از مردم و رای آنان است تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این سال ها از رای مردم در انتخابات حمایت کردند.

حجت الاسلام صباحی در ادامه با بیان اینکه امانتداری از ویژگی های اخلاقی و اسلامی است و در بین ادیان و پیامبران دیگر نیز این مساله تاکید شده است گفت: امانتداری در همه عرصه های شخصی و عمومی مهم است؛ بویژه در اموال عمومی به عنوان یکی از ارزش‌های مهم عقلی، دینی و اسلامی اهمیت بسیار دارد که متاسفانه آسیب پذیر و فراموش شده است.

وی با اشاره به اینکه خرداد ماه پرحادثه ای برای انقلاب اسلامی است به تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خردادماه از ابعاد مختلف پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!