امام جمعه کاشان: ایران مسیر غنی‌سازی صنعتی را بدون واهمه از دشمن ادامه می‌دهد 


امام جمعه کاشان: ایران مسیر غنی‌سازی صنعتی را بدون واهمه از دشمن ادامه می‌دهد 

کاشان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در خصوص قطعنامه اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: پاسخ دولت بیانگر آن است که کشورمان، ایران چند سال قبل نیست، بلکه محکم ایستاده و مسیر غنی‌سازی صددرصدی صنعتی را بدون تردید و واهمه از دشمن ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با آژانس تصمیم گرفتند در شرایطی که ایران در وضعیت سخت اقتصادی قرار دارد، قطعنامه‌ای صادر کنند تا از هدف‌های هسته‌ای عقب‌نشینی کند.

وی ادامه داد: پس از صدور قطعنامه، نماینده آژانس اعلام کرد برای گفت‌وگو به تهران سفر می‌کند که سخنگوی وزارت امور خارجه با رویکرد انقلابی دولت، پاسخ داد که آمدن شما به ایران مانعی ندارد و شما را نه به عنوان نماینده آژانس بلکه به عنوان گردشگر می‌پذیریم.

به گفته وی، از سوی دیگر آمریکایی‌ها پیام فرستادند که مقداری قطعنامه را سبک گرفته‌ایم تا ایران کوتاه بیاید اما دولت محکم پاسخ داد که ۲۷ دوربین را که از زمان برجام نصب کرده‌ بودیم، قطع خواهیم کرد.

خطیب جمعه کاشان با اشاره به دیدار رییس جمهور ونزوئلا با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نیکلاس مادورو در این دیدار با تواضع به رهبر فرزانه انقلاب، گفت که سخنان معظم‌له الهام‌بخش، دل‌گرم‌کننده و در مسیر ضد استکباری ونزوئلا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: این سخنان مهم یعنی صدور انقلاب نه فقط به کشورهای اسلامی بلکه به سایر عدالت‌طلبان صورت گرفته و آرزوی امام راحل و بیانیه گام دوم انقلاب محقق شده است.

وی با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» در کاشان گفت: این سرود به لطف خداوند سبحان در حال جهانی شدن است، چرا که کشورهای مختلف از آن استقبال کرده‌اند.

امام جمعه کاشان، انس با امام زمان (عج) و نمادهای معنویت مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله بهجت، میرزا کوچک‌ و ارادت به رهبر معظم فرزانه انقلاب را از ویژگی‌های این سرود سلام فرمانده بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به استان اصفهان گفت: این سفر با ۲۱۷ مصوبه استانی و ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار همراه بود که سهم منطقه کاشان یک دهم این اعتبار یعنی ۲ هزار میلیارد تومان است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | عکس جدید علیرضا نیکبخت و همسرش در سومین سالگرد ازدواج‌شان