سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو: امیدوارم تیم ملی نونهالان در 2میعادگاه آسیایی و جهانی بدرخشد


سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو: امیدوارم تیم ملی نونهالان در 2میعادگاه آسیایی و جهانی بدرخشد

کرج - ایرنا - سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان اعزامی به رقابت جهانی و آسیایی گفت: امیدواریم که نونهالان ما بتوانند در این 2 میعادگاه خوش بدرخشند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی هیات تکواندو البرز، «مسعود لشکری» در بازدید از اردوی تیم ملی نونهالان که اکنون در مجتمع ورزشی کوروش کرج در حال برگزاری است، افزود: تیم ملی نونهالان کشورمان به زودی به رقابت های آسیایی و جهانی اعزام خواهد شد و اکنون ۲۵ هوگوپوش در اردو حضور دارند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که پس از برگزاری مسابقات انتخابی مرحله سوم نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی شناسایی و تفکیک خواهند شد تا با قدرت زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود ادامه دهند.

لشکری با بیان اینکه امیدوارم که ورزشکاران در این رقابت ها خوش درخشیده و پرچم سه رنگ کشورمان را در آوردگاه جهانی و آسیایی به اهتزاز دربیاورند به وضعیت تیم ها برای حضور در رقابت ها اشاره کرد و گفت: تیم ها پس از تقریبا وقفه ای بیش از ۲ سال به علت شیوع ویروس کرونا تشکیل شده اند و هیچ رویدادی در رده های پایه برنامه ریزی و برگزار نشده بود که بر همین اساس امیدوارم با توجه به زحماتی که ملی پوشان و کادر فنی می کشند نتایجی در خور و شایسته کسب نمایند.
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو بیان داشت: در طی این۲ ساله فدراسیون با شعار تکواندو تعطیل نیست به فعالیت خود ادامه داد و مربی های با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را پیگیری می کردند.
وی گفت: یکی از کارهایی که فدراسیون تکواندو در طی تشکیل اردوهای ملی در تمام رده های سنی انجام داده است استفاده از وجود مربی های جوان و قهرمانان سابق است که مثال بارز آن استفاده از آقای رجلی به عنوان مربی خوش فکر و سازنده در راس تیم ملی اعزامی به رقابت های آسیایی است و در دیگر سو سکان هدایت تیم جهانی به دست حسین علی نعیمی سپرده شده است که خوشبختانه در اردوی حال حاضر در کنار هم و دوش به دوش هم تمرین می کنند.
لشکری با بیان اینکه رقیب اصلی ما در این رویدادها کشور کره است، تصریح کرد: تیم ملی برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از سد این تیم گذشته و در عین حال از آمادگی، تمرین و ممارست دیگر کشورها نیز نباید غافل بود.

رقابت‌های قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان ششم الی نهم مرداد ماه به میزبانی کشور بلغارستان در شهر صوفیه و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا سی و یکم مرداد ماه تا پنجم شهریور به میزبانی کشور ویتنام برگزار خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرز تهیه کته به سبک مهران مدیری