ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟


ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟

ظفر مهدی خبرنگار ظفر مهدی کارشناس برنامه «سیاست خارجی» که با گفتن جمله ی «الان دارم» حسابی حاشیه ساز و تبدیل به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی شد . ظفر مهدی فردی است که در برنامه سیاسیت خارجی از طریق ارتباط اینتزنتی روی...

ظفر مهدی خبرنگار

ظفر مهدی کارشناس برنامه «سیاست خارجی» که با گفتن جمله ی «الان دارم» حسابی حاشیه ساز و تبدیل به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی شد .

ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟

ظفر مهدی فردی است که در برنامه سیاسیت خارجی از طریق ارتباط اینتزنتی روی آنتن زنده شبکه سه تلویزیون حاضر شد و پاسخ گوی سوالات مجری برنامه درباره سفر بایدن به عربستان شد.

ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟

ظفر مهدی اهل هند و خبرنگار مستقل معرفی شد و سوالات گزارشگر را پس از شنیدن ترجمه مترجم، به زبان انگلیسی پاسخ می داد.

اما ماجرا وقتی سر و صدا کرد که ارتباط اینترنتی برای لحظاتی قطع شده بود ، پرسیدند صدای ما را دارید ظفر مهدی ناگهان گفت: « الان دارم»

کاربران فضای مجازی این واکنش آنی ظفر مهدی را نشانه تسلط او بر زبان فارسی قلمداد و صداوسیما را متهم کردند که برای ژست رسانه‌ای یا باورپذیری بیش‌تر، مدعی میزبانی از کارشناسان خارجی می‌شود! آن‌ها ادعا می‌کنند کسی که این‌طور مسلط و سلیس می‌گوید «الان دارم»، نمی‌تواند به زبان فارسی آشنایی کامل نداشته باشد.

ظفر مهدی هندی است ؟

اما کاربران در فضای مجازی این واکنش سریع ظفر مهدی را حمل بر فریب صداوسیما دانستند و این نهاد را متهم کردند. کاربران ادعا دارند کسی که این طور سریع و مسلط این جمله را به کار می برد نمی تواند یک هندی باشد و قطعا ایرانی است.

الهام عابدینی، مجری برنامه، توضیحی در توئیتر منتشر کرد: کارشناس برنامه فردی هندی بوده که در ایران ساکن است و تا حدی فارسی بلد است اما برای یک گفت‌وگوی طولانی به راحتی نمی‌تواند فارسی صحبت کند.

پروفایل ظفر مهدی در توئیتر

ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟

ظفر مهدی هم توییتی نوشت و تاکید کرد: بله من خارجی هستم، با این‌حال می‌توانم چند کلمه‌ای فارسی صحبت کنم.

ظفر مهدی کیست ؟ آیا او واقعا هندی است ؟


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز