جباری: وزنه‌برداران از لحاظ رکوردی در شرایط خوبی هستند


جباری: وزنه‌برداران  از لحاظ رکوردی در شرایط خوبی هستند

رکنا ورزشی: سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: شرایط تمام بچه‌ها از لحاظ تمرینی و آمادگی در وضعیت خوب است و امیدوارم تا روز مسابقه به فرم بهتری دست پیدا کنند.

علی جباری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان اظهار کرد: ما مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان را پیش‌رو داریم، هر چند در بخش نوجوانان تیم ناقصی در اختیار داریم به جهت اینکه 6 نفر از اعضای این تیم اگر شرایط لازم ورکوردهای خوبی به ثبت برسانند به مسابقات می‌فرستیم. ما برنامه‌های خوبی به فدراسیون داده‌ایم که تلاش می‌کنیم رفته رفته به آنها برسیم.

وی افزود: باید بگویم تیم جوانان هم 8 نفر اردو هستند اما باز هم تیم ناقص است. اگر این بچه‌ها هم بتوانند به حد نصابی که ما توقع داریم برسند، بدانیم شانس دستیابی به مدال را دارند به ازبکستان خواهیم فرستاد. ورزشکاران به جز یک نفر ایلیا صالحی‌پور، سایرین برای نخستین بار است تجربه حضور در چنین رویداد مهمی را کسب می‌کنند اما باز هم امید داریم بر استرس موجود غلبه و در آنجا یک نتیجه قابل قبول بگیرند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان در پایان گفت: شرایط تیم نسبتأ خوب و از لحاظ تمرینی و رکوردی هم بچه‌ها در شرایط مطلوب قرار دارند. ما یک زمان 26 روزه تا شروع مسابقات در پیش داریم و انشاالله در این زمان باقیمانده بچه‌ها را به فرم مطلوب و آمادگی لازم برسانیم تا در مسابقات وزنه‌های خوبی بر جای بگذارند و به نتیجه مطلوبی که شایسته تلاش‌هایشان است، دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا