برگزاری کلاس های تابستانی اوقات فراغت دانش ‌آموزان در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم


برگزاری کلاس های تابستانی اوقات فراغت دانش ‌آموزان در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: کلاس های تابستانی اوقات فراغت دانش ‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با آغاز فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور تحقق این مهم با برگزاری فعالیت های متنوع، تابستانی پر از هیجان را برای بچه های مسجد رقم می زند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کلاس ها ویژه بچه های مسجد در گروه سنی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم ویژه ایام تابستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر کلاس های تابستانی و اوقات فراغت در این کانون فرهنگی هنری، اردو های جذاب و مسابقات هیجان انگیز نیز در برنامه کانون قرار گرفته است.

حضوری عنوان کرد: کلاس های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در زمینه آموزش قرآن و رشته های فرهنگی همچون تئاتر، سرود و... برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش ورزشی نیز کلاس ها فوتبال، بازی های بومی و محلی، تیراندازی، شنا و... را شامل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» اضافه کرد: همچنین کلاس تقویتی و رفع اشکال دروس، امداد و نجات، اردو زیارتی مشهد، هیات هفتگی، اردوی جهادی و... در برنامه های تابستانی این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته است.

حضوری در پایان اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این کلاس ها می توانند برای نام نویسی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به این کانون فرهنگی هنری مراجعه کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟