دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی هشت رتبه تک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری کسب کردند


دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی هشت رتبه تک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری کسب کردند

اردبیل - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب هشت رتبه تک‌ رقمی توسط دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری خبرداد.

به گزارش ایرنا ، دکتر ترحم مصری روز شنبه اظهار کرد: مجید ستاریان در حقوق عمومی و نسیم نظری در رشته گردشگری هر دو رتبه ۱ در آزمون کارشناسی ارشد را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سه نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه رتبه یک‌ رقمی در آزمون دکتری کسب کرده‌اند، اضافه کرد: آراز راشدی رتبه ۲ رشته مدیریت بازرگانی، محسن رحیمی رتبه ۴ رشته ژئونورفولوژی و عادل زالی رتبه ۹ رشته ژئومورفولوژی را در آزمون دکتری کسب کرده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کژال یارعلی رتبه ۴ رشته باستان‌شناسی، سید امیرحسین موسوی رتبه ۸ رشته حقوق بشر و رتبه ۱۰ رشته حقوق بین‌الملل و میثم خوش‌طینت رتبه ۸ رشته علوم دامی را در آزمون کارشناسی ارشد کسب کردند.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اردبیل اجرایی می شود