برپایی 500 کارگاه توانمندسازی تابستانه مربیان پرورشی در البرز کلید خورد


برپایی  500 کارگاه توانمندسازی تابستانه  مربیان  پرورشی در البرز کلید خورد

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: برپایی  ۵۰۰ کارگاه توانمندسازی تابستانه برای معاونان و مربیان پرورشی مدارس این استان کلید خورد.

« سردار فتح الهی » روز شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه کارگاه ها ی توانمندسازی در سه محور مهارتی، بصیرتی و اداری برنامه ریزی شده است،اظهارداشت: کارگاه ها ی توانمندسازی در راستای آگاهی بخشی و ارتقاء کیفی فعالیت های اجرایی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه ریزی و سازماندهی شده است.

وی محوراین کارگاه های توانمند سازی را در سه بخش مهارتی، بصیرتی و اداری ذکر کرد.

وی از مدرسه امن، گروه های سرود و تئاتر،تشکیلات سازی، برگزاری اردو و فضای مجازی به عنوان کارگاه های توانمندسازی در محور مهارتی یاد کرد.

فتح الهی تصریح کرد: در محور بصیرتی نیز کارگاه ولایت فقیه و ساختار جمهوری اسلامی، نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات، سواد رسانه،راهکارهای اقبال دانش آموزان به نماز، چرایی حجاب و فواید پوشش و مسائل مهدویت در نظرگرفته شده است.

وی یادآورشد: درمحور اداری هم آشنایی با جشنواره ها ی حوزه فرهنگی هنری، تربیتی، مشاوره، طرح نماد، یاریگران زندگی، قرآن ، عترت و نماز و آیین نامه های اجرایی مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: کارگاه ها ی توانمندسازی در سطح استان، نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز با حضور استادان حوزه و دانشگاه کشوری و استانی به مدت ۲ الی چهار ساعت اجرا می گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی البرز افزود: استان البرز ۲ هزار مربی، معاون پرورشی و مشاور مدرسه دارد که در تابستان ۱۴۰۱ زیر پوشش کارگاه های توانمندسازی قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: اجرای این کارگاه ها از اول تیرماه در آموزش و پرورش استان البرز آغاز شده و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟