آرایش مو با سنجاق سر


آرایش مو با سنجاق سر

برای تزئین مو از روش های متعددی می توان استفاده نمود که یکی از آن ها استفاده از سنجاق سر میباشد و شما با استفاده از سنجاق های متعدد می توانید موهایتان بسیار زیبا تزئین نمایید و سایت آرایشگری دراین مقاله روش های ساده تزئین مو با سنجاق را به...

برای تزئین مو از روش های متعددی می توان استفاده نمود که یکی از آن ها استفاده از سنجاق سر میباشد و شما با استفاده از سنجاق های متعدد می توانید موهایتان بسیار زیبا تزئین نمایید و سایت آرایشگری دراین مقاله روش های ساده تزئین مو با سنجاق را به شما اموزش می دهد.

ساده ترین مدل برای تزیین مو با سنجاق پیچ و تاب دادن مو میباشد به این روش که دسته ای مویتان را جدا نموده و کمی آن را بچرخانید و در پایان جای آن را با سنجاق محکم نمایید و این مدل مو برای کسانی که دارای موهای صاف میباشد بسیار مناسب بوده و حالت زیباییبه موهایشان می دهد. تزئین مدل مو به شیوه قدیمی جذابیت زیبایی دارد و امروزه هم شما به راحتی می توانید با قرار دادن چندین سنجاق سر یک رنگ و یک مدل در کنار یکدیگر به تزئین موهایتان بپردازید. این مدل تزئین برای شما ظاهری طبیعی و آرام به همراه دارد. از جمله زیباترین مدل های تزئین مو که هیچ وقت قدیمی نمی شود و مدل ساده ای می باشد، موهای یک طرف سرتان را جمع کرده و سپس با استفاده از سنجاق سر آن ها را کمی بالاتر برده و محکم نگه دارید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترفندهای زیبایی جالب که باید از آرایشگرها یاد گرفت!