تشکیل کمیته صیانت از حریم منطقه 5 و 22


تشکیل کمیته صیانت از حریم منطقه 5 و 22

رضا تبار درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: زمین‌های مرادآباد در منطقه‌ای است که برای ساخت و ساز مناسب نیست و همینطور که در سال‌های گذشته مقام معظم رهبری فرمودند «کمربند شمالی تهران به عنوان کمربند تنفسی تهران محسوب...

رضا تبار درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: زمین‌های مرادآباد در منطقه‌ای است که برای ساخت و ساز مناسب نیست و همینطور که در سال‌های گذشته مقام معظم رهبری فرمودند «کمربند شمالی تهران به عنوان کمربند تنفسی تهران محسوب میشود» پس هرگونه ساخت و ساز دراین مناطق ممنوع است. دادستان ناحیه ۵ تهران گفت:یک کمیته صیانت از حریم منطقه ۵ و ۲۲ تشکیل دادیم و مقرر شده تا ۱۰ روز دیگر، وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی مسکن گزارشی تهیه و برای تعیین تکلیف منطقه مرادآباد به ناحیه ۳۷ دادستانی ارائه شود. رضا تبار گفت:امروز هم به این منطقه امدیم تا به مردم اطلاع رسانی کنیم که اراضی این منطقه اراضی کشاورزی است تا با عنوان زمین مسکونی خریداری نکنند.
دادستان ناحیه ۵ تهران از شهروندان خواست به تبلیغات فضای مجازی در این زمینه توجه نکنند و قبل از خرید و فروش هر زمینی از شهرداری منطقه ۵ پیگیری کنند تا در دام سودجویان نیفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری