رابطه دوستانه سیدجلال با منصوریان بعد از طغیان در دربی 84+ فیلم


رابطه دوستانه سیدجلال با منصوریان بعد از طغیان در دربی 84+ فیلم

با حضور سیدجلال حسینی در برنامه فوتبال برتر او دیدار جذابی با سرمربی اسبق استقلال داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب گذشته سیدجلال حسینی با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال و همچنین مسائلی که در 20 سال فعالیت حرفه‌ای پشت‌سر گذاشته بود صحبت کرد. کاپیتان پیشین و مربی فعلی پرسپولیس در این برنامه همچنین خاطرات زیادی از دوران فوتبالی‌اش مطرح کرد تا ناگفته‌هایی را بر زبان بیاورد.

دیگر میهمان این برنامه علیرضا منصوریان بود که اتفاقاً این دو نفر با همدیگر در نفت تهران در قامت مربی و بازیکن همکاری داشتند. همکاری این دو نفر در نفت تهران جزو آخرین روزهای حیات این باشگاه ریشه‌دار بود که البته این روزها دیگر اثری از باشگاه بازیکن‌ساز نفت تهران وجود ندارد.

یکی از تقابل‌های جذاب منصوریان و سیدجلال به دربی 84 برمی‌گردد؛ جایی که منصوریان سرمربی استقلال بود و سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس ایفای نقش می‌کرد. در آن دربی جنجالی استقلال 3 بر 2 پرسپولیس را شکست داد که اتفاقاً گل دوم سرخ‌پوشان را در وقت‌های اضافه سیدجلال حسینی به ثمر رساند؛ گلی که باعث درگیری او با سیدمهدی رحمتی و در نهایت اخراج دروازه‌بان استقلال شد.

این شکست برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بود و از طرفی شادی عجیب و غریب استقلالی‌ها بعد از بازی باعث شد تا سیدجلال حسینی مصاحبه تندی علیه علیرضا منصوریان و برخی از بازیکنان این تیم انجام دهد. بعد از این اتفاقات حالا این دو نفر در یک برنامه تلویزیونی با هم رو در رو شدند و به گرمی از یکدیگر استقبال کردند. منصوریان و سیدجلال که همواره جزو خوشنام‌‌های فوتبال ایران هستند حالا و پس از گذشت نزدیک به 6 سال از آن دربی جنجالی که در تاریخ 24 بهمن سال 95 انجام شد با فراموش کردن آن اتفاقات با یکدیگر برخورد دوستانه و گرمی داشتند. کاپیتان پیشین پرسپولیس که حالا در قامت یک مربی در این تیم مشغول به کار است در این دیدار از منصوریان بابت همه تلاش‌هایش تشکر و قدردانی کرد و سرمربی اسبق استقلال هم سیدجلال را به عنوان یک الگو و بازیکن مطرح نام برد که ویدیوی آن را می‌توانید ببینید.

*این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/ ت 59

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا