بازیگر نقش عزت در سریال ستایش کیست؟


بازیگر نقش عزت در سریال ستایش کیست؟

نقش عزت همسر حمید را در سریال ستایش، مینا دلشاد بازی می کند. او متولد ۶ خرداد سال ۱۳۷۰ در مشهد است. او نخستین بار در سال ۱۳۹۲ با سریال نوشدارو به کارگردانی جواد ارکانی وارد دنیای بازیگری در تلویزیون شد.

فرارو- حمید صناداری در سریال ستایش نقش دستیار پری سیما و قاتل گوش به فرمان او را بازی می کند. حالا داستان به خانه او رسیده است و زندگی حمید صناداری را روایت می کند. او قرار است خانه تازه ای برای خانواده اش تهیه کند و هزینه اش را هم پری سیما صفایی پرداخت کند.

به گزارش فرارو، همسر حمید، یعنی عزت از پیشرفت همسرش خوشحال است و منتظرش تا به خانه تازه شان بروند. او نقش یک زن ساده، صادق و خانواده دوست را به خوبی ایفا می کند و با اضافه شدن لهجه مشهدی به نقش او همه چیز تکمیل می شود.

این ویژگی ها حالا باعث شده تا بینندگان سریال ستایش جویای شخصیت حقیقی بازیگر نقش عزت شوند.

بازیگر نقش عزت در سریال ستایش کیست؟

در واقع نقش عزت را در سریال ستایش، مینا دلشاد بازی می کند. او متولد ۶ خرداد سال ۱۳۷۰ در مشهد است. او نخستین بار در سال ۱۳۹۲ با سریال نوشدارو به کارگردانی جواد ارکانی وارد دنیای بازیگری در تلویزیون شد.

پس از آن هم در سریاله های رو به خورشید، نزدیک غیر ممکن، قصه های پهلوان، کیفر، تلخ و شیرین، اسمشو نیار، ماه و پلنگ و گمشدگان به ایفای نقش پرداخته است. آخرین تماس، انتخاب موفق، مسلخ و دو راهی چهار فیلم سینمایی هستند که مینا دلشاد در آن های نقش اصلی داشته است.

از دیگر آثار او می توان به بازی در تله فیلم های کوتاه اجکت، مردها دروغ نمی گویند، هویت، پاییز در می زند، مرز پر گهر، مرد پولکی، جایزه ای برای او، کاوشگران، باهر، گاهی نیستی و نمایش های رقص کاغذ پاره ها، زندگی یک هنرمند، رادیویی ارثیه آقاجون و خرده جنایت های زناشویی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟