فال روزانه| فال امروز سه شنبه 21 تیر 1401


فال روزانه| فال امروز سه شنبه 21 تیر 1401

پارسینه: فال روزانه سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

فال روزانه| فال امروز سه شنبه 21 تیر 1401
فال روزانه سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۴.۲۱‍| چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با اتفاق مهم و غیرمنتظره‌ای آغاز خواهید کرد. این اتفاق زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با اتفاقهای جدید کنار بیایید و اجازه ندهید سکان زندگی از دستتان خارج شود. در تیر و اَمرداد امسال گرفتاریهای زیادی سر راهتان قرار می‌گیرد. این گرفتاریها را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. به شهریور که رسیدید با مشکلی حقوقی مواجه خواهید شد. این مشکل انرژی و هزینه زیادی از شما می‌گیرد. با این حال کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده به اطرافیان ثابت کنید که حق باشماست. به آبان که رسیدید، اوضاع زندگیتان آرام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و وقت بیشتری برای اعضای خانواده بگذارید. آذر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری سلامت شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که مواظب خودتان باشید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. دی ماه امسال زمان فرخنده‌‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌‌کردید، پولی روانه حسابهای بانکیتان می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اسفند با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. مواظب آشنایی با این افراد باشید و غریبه‌ها را به زندگیتان راه ندهید. فروردین سالی که از راه می‌رسد فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید در سفر خوش بگذرانید. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، خبر ناخوشایندی به دستتان می‌رسد. با فردی که سنگ صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان برای سالهای آینده زندگیتان تبدیل شود.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. سود چشمگیری به درآمد‌هایتان افزوده می‌شود. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید و با پس‌انداز آینده خود را تضمین کنید. فرصتی را برای خرید و تفریح در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. اهمیتی به اطرافیان نمی‌دهید و در روابطی که به دیگران دارید فقط خودتان را می‌بینید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد خودخواهی تبدیل کند، فکری به حال این شرایط بردارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را نگران و مضطرب کند. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. امروز اوقات فراغت زیادی دارید اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید. روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند. احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مطمئن باشید اطرافیان نیز از بودن در کنار شما لذت می‌برند. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فردی قصد ایجاد اختلاف و جدایی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خود برسد و امروز حق این فرد را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید. کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. مطمئن باشید که وفاداری و مسئولیت‌پذیری شما در نزد اطرافیان بدون مزد و پاداش باقی نمی‌ماند.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین دی

احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. چشم‌ از دارایی‌هایتان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد. از توانایی خود برای جلب‌نظر اطرافیان نهایت استفاده را ببرید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و غصه‌ها را کنار بگذارید. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.

فال روزانه ۲۱‍ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما یکی از اعضای خانواده شما مطرح کرده‌است. این فرد را شناسایی کنید و دلیل این حرف‌های ناشایست را جویا شوید./ برترینها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو