تولیدات محتوایی «کنترل و کاهش آسیب‌‎های اجتماعی» در گیلان فراخوان شد


تولیدات محتوایی «کنترل و کاهش آسیب‌‎های اجتماعی» در گیلان فراخوان شد

حجت الاسلام رضوانی نژاد از انتشار فراخوان تولیدات محتوایی، فرهنگی و هنری با موضوع «کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در گیلان توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اجرای طرح سفیران اجتماعی در گیلان مطابق با اسناد بالادستی و به‌منظور ضرورت احیاء و تقویت کارکردهای اجتماعی مساجد گفت:: در استان گیلان سه کانون محوری و فعال شهرستان شفت مجری این طرح هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از انتشار فراخوان تولیدات محتوایی، فرهنگی و هنری با موضوع «کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی » خبر داد و افزود: این فراخوان در ۶ محور طلاق، اعتیاد، بی بندو باری، خانواده و کاهش جمعیت، شبیخون رشانه و فضای مچازی منتشر شده است.

وی اعلام کرد: موشن‌گرافی، عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافی، نرم‌افزار، فیلم موبایلی، نقاشی و کاریکاتور، نماهنگ، عکس و کلیپ از قالب‌های۱۰ گانه ارسال آثار برای فراخوان کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رضوانی نژاد با بیان اینکه ارسال آثار برای عموم آزاد است اظهارداشت: علاقمندان برای حضور در این فراخوان تا ۲۰ مرداد فرصت دارند تا آثارشان را به آدرس اینترنتی sobheghalam.ir ارسال کنند.

وی در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، موسسه فرهنگی هنری صبح قلم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در برفراخواگزاری این فراخوان تقدیر کرد.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند