پویش «نذر غدیر» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین اجرا شد


پویش «نذر غدیر» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین اجرا شد

قلی پور گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم پویش «نذر غدیر» در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین اجرا شد.

«مسلم قلی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قیروکارزین، گفت: به میمنت عید سعید غدیر خم، عید بزرگ شیعیان جهان، برنامه های متنوعی از سوی کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان قیروکارزین با اشاره به اجرای پویش «نذر غدیر» در این کانون فرهنگی هنری، افزود: این پویش به منظور تهیه و توزیع اطعام عید غدیر خم به همت بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سنت های حسنه در این عید الله الاکبر که روایات عجیبی درباره آن نقل شده سنت غذا دادن به افراد است، بیان کرد: امام صادق (ع) در این باب می فرمایند «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد».

قلی پور عنوان کرد: در این راستا و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین پویش «نذر غدیر» به منظور تهیه غذای خانگی و توزیع میان همسایگان به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه غذا و توزیع میان افراد کم بضاعت و محروم از دیگر اهداف اجرای پویش «نذر غدیر» در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: واریز نقدی و همچنین تحویل اقلامی همچون گوشت، روغن، برنج و... در راستای این پویش و قالب یک فراخوان انجام شد که به همت خیران و نیکوکاران نسبت به این برنامه خیرخواهانه اقدام شود.

قلی پور در پایان از عموم بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران که در اجرای پویش «نذر غدیر» و توزیع غذا میان افراد و همچنین خانواده های کم بضاعت اهتمام کردند قدردانی کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند