کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در شب عید غدیر غرق در شور و شادی است


کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در شب عید غدیر غرق در شور و شادی است

گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه های شاد و متنوع در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در عید بزرگ شیعیان و همزمان با سراسر کشور، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در شور، شعف و شادی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و حضور پرشور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

وی بیان کرد: اجرای سرود بچه های مسجد، برگزاری مسابقه، اجرای تئاتر و دیگر برنامه های شاد و متنوع از برنامه های جشن عید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم است.

گواهیان همچنین با اشاره به دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور، عنوان کرد: همچنین در این مراسم «فرشید میرزایی» ذاکر اهل بیت (ع) به مولودی خوانی و مداحی می پردازد.

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: مراسم جشن عید الله اکبر در این کانون فرهنگی هنری روز یکشنبه 26 تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در پایان از عمومی اهالی مسجد، محبان اهل بیت (ع) و سایر شهروندان جهت شرکت در این آیین جشن و سرور دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام