بازداشت اعضای باند تجاوز به عنف در سراوان


بازداشت اعضای باند تجاوز به عنف در سراوان

دادستان شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در سراوان خبر داد و گفت: شاکیان این افراد می‌توانند به پلیس مراجعه کنند.

علیرضا بیگلری زاده با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عده ای از دختران و زنان جوان شهرستان سراوان به دادستانی مراجعه و اعلام کردند هنگامی که با دوست اجتماعی خود در جاده ای خارج از شهر دیدار داشته اند، طعمه گروهی متجاوز به عنف شده و مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته اند که بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شد.

وی افزود: این دختران جوان در شکایت های خود عنوان کرده بودند که افراد متجاوز از این اقدام فیلم برداری کرده و با تهدید به انتشار فیلم و عکس ها در فضای مجازی از آن ها قصد تکرار خواسته شوم خود را داشته و با دریافت مبالغی اقدام به اخاذی کرده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستورات به موقع و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای این گروه منسجم در تاریخ ۲۷ تیرماه جاری دستگیر و در بازجویی بدوی به اعمال ارتکابی خود اقرار کردند.

دادستان سراوان با بیان اینکه این اولین اقدام این گروه متجاوز به عنف نبوده است، تصریح کرد: تا کنون تعدادی از شکات مراجعه داشتند و شناسایی سایر شکات هم در دستور کار است و پرونده در دست تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

بیگلری زاده به خانواده ها توصیه کرد: روی جوانان خود نظارت داشته تا گرفتار این قبیل مشکلات نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟