سعادت: انتظار بازی سختی مقابل والیبال لهستان داریم/ امیدوارم با عملکرد خوب حمایت مردم را جبران کنیم


سعادت: انتظار بازی سختی مقابل والیبال لهستان داریم/ امیدوارم با عملکرد خوب حمایت مردم را جبران کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به مسابقه سخت تیم ایران مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها گفت: امیدوارم با جنگندگی و بازی خوب برابر لهستان، حمایت مردم از تیم ملی را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بردیا سعادت پشت خط زن والیبال ایران درباره دیدار تیم ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2022، اظهار داشت: انتظار بازی سختی مقابل لهستان داریم و می‌دانیم که این تیم با تمام قدرت و توان مقابل ایران به میدان می‌آید.

وی با اشاره به برد ایران مقابل لهستان در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها افزود: با توجه به شکست خانگی که لهستان در هفته سوم برابر ایران داشت، بازیکنان این تیم با انگیزه فراوانی مقابل ایران ظاهر خواهند شد.

بازیکن تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که ملی‌پوشان ایران شرایط این تیم را به خوبی می‌دانند، تصریح کرد: امیدوارم با همدلی و انسجام تیمی یک بازی خوب برابر لهستان به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: اولویت نخست تیم ایران در جدال با لهستان عملکرد خوب مقابل این تیم است و در دومین گام انشاالله با شکست لهستان برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

سعادت درباره دومین حضورش در لیگ ملت‌ها به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال گفت: دومین سال است که به عضویت تیم ملی والیبال ایران درآمدم و دومین حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنم. قطعا تجربه باارزشی است. زیرا بالاخره در خدمت تیم ملی هستم و به کشورم خدمت می‌کنم.

وی تاکید کرد: به نظرم افتخاری بالاتر از این وجود ندارد و خدا را شاکرم و امیدوارم با عملکرد خوب، جنگندگی به تیم ملی والیبال ایران خدمت کنم. بنابر این هر جا لازم باشد به عنوان یک سرباز در خدمت هستم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال در پایان با تشکر از تمام رسانه‌ها و مردم والیبال دوست ایران که مسابقات تیم ملی را دنبال می‌کنند، گفت: مردم خیلی به تیم لطف دارند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های مردم را با عملکرد و بازی خوب، جبران کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 30 تیر) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها در شهر بولونیا به مصاف لهستان می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج