فیلم‌های ایرانی می‌توانند مرز دیوار‌ها را بشکنند


فیلم‌های ایرانی می‌توانند مرز دیوار‌ها را بشکنند

داور بخش بین‌الملل جشنواره فیلم شهر از کشور عراق گفت: فیلم‌ها قلب‌ را مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهند و می‌توانند دیوار مرزها را بشکنند.

داور بخش بین الملل جشنواره فیلم شهر گفت: سومین باری است که درجشنواره‌های سینمایی ایران شرکت کردم، البته در دوبار قبلی که جشنواره فجر و مقاومت بودند و به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا مجازی برگزار شد به عنوان فیلمساز حضور داشتم و خب این‌بار خوشحالم که هم به ایران سفر داشتم و هم داور بخش بین‌الملل آن هستم.

به گفته عبدالعظیم طاهر، برایم خیلی شگفت‌آور بود که ۳۶۰۰ اثر به این جشنواره از تمام دنیا فرستاده شد و اعضای هیأت انتخاب این جشنواره مجبور بودند تا این آثار را در طی چهار ماه ببینند و تعداد ۷۲ اثر را برای رقابت در این بخش انتخاب کنند در این بین آثار فیلم‌های ایرانی نیز حضور دارند؛ مانند فیلم «خورشید» کار «مجید مجیدی»، تمام این ۷۲ فیلم را اعم از فیلم مستند، کوتاه و بلند سینمایی رادیده‌ام و بعضی از این گزینه‌ها نیز لایق جایزه هستند.

او گفت: برای من و تمام فیلمسازانی که در این جشنواره فیلم شهر شرکت کرده‌ایم، مهم نیست که دشمنان ایران چقدر آنرا منزوی نشان می‌دهند؛ بهترین راه برای شکستن تمام حرف‌های دولت‌های غرب، همین برگزاری جشنواره‌هاست. نکته‌ای که برای از فیلم‌های ایرانی جالب بود، این فیلم‌ها قلب را مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و همین امر است که این فیلم‌ها می‌توانند دیوارمرز‌ها را بشکنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !