ستاره سرمربیان لیگ ستارگان کیست؟/ افزایش انتظارات از استراماچونی در لیگ قطر


ستاره سرمربیان لیگ ستارگان کیست؟/ افزایش انتظارات از استراماچونی در لیگ قطر

با آغاز فصل جدید لیگ ستارگان قطر، سه سرمربی اولین حضور خود را در این مسابقات تجربه خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، مسابقات فصل آینده لیگ ستارگان قطر در شرایطی آغاز خواهد شد که هیچکدام از مربیان شاغل در این لیگ، سابقه قهرمانی در این رقابت ها را ندارند.

تعدادی از مربیان در فصل آینده برای اولین بار در لیگ ستارگان قطر رقابت خواهند کرد؛ سرمربی اول حاضر در این لیست خوان مانوئل لیو است که به عنوان جانشین خاویر گارسیا روی نیمکت السد حضور خواهد داشت. السد فصل گذشته قهرمان لیگ ستارگان شد اما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشت تا مدیریت این باشگاه تصمیم بگیرد برای موفقیت در همه رقابت ها، با سرمربی خود قطع همکاری کند.

هرنان کرسپو نیز همراه با تیم الدحیل برای اولین بار وارد مسابقات لیگ ستارگان خواهد شد؛ الدحیل فصل گذشته با لوئیس کاسترو موفق شد قهرمان جام امیر قطر بشود اما نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند تا کرسپو جانشین او بشود.

همچنین عبدالله مبارک قطری سرمربی تیم المریخه که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده نیز جزو مربیان جدید این فصل محسوب می‌شود.

ستاره سرمربیان لیگ ستارگان کیست؟/ افزایش انتظارات از استراماچونی در لیگ قطر

از طرفی آندره استراماچونی مربی الغرافه، نیکلاس کوردووا مربی الریان، یوسف صفری مربی القطر، وسام رزق ام صلال، یونس علی مربی العربی، سامی ترابلسی مربی السیلیه، نیبویشا یووویچ مونته نگروایی مربی الاهلی، بارتولوم مارکیز لوبیز مربی الوکره و هشام جدران مربی الشمال، سرمربیانی هستند که فصل گذشته هم در لیگ قطر فعالیت می‌کردند.

سامی ترابلسی تونسی قدیمی ترین مربی لیگ ستارگان است که لقب "بزرگِ مربیان" را به خود اختصاص داده است. او برای نهمین فصل متوالی هدایت السیلیه را بر عهده دارد و به خوبی با فضای لیگ آشنا است.

این در حالی است که هرنان کرسپو و مانوئل لیو با وجود اینکه اولین فصل فعالیت خود را در قطر آغاز خواهند کرد اما این انتظار از آنها وجود دارد که بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

همچنین استراماچونی، کوردووا و یونس علی هم در الغرافه، الریان و العربی امکانات خوبی در اختیار دارند اما این تیم ها سابقه آنچنانی در کسب عنوان قهرمانی ندارند.

منبع: الرایه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی