بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام


آیا تا به حال شده که بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام شخصی را ببینید اما به دلیل کوچک بودن آن نتوانستید؟ در این مقاله یکی از بهترین راه هایی را به شما معرفی می کنیم که با آن می توانید به راحتی عکس های پروفایل اینستاگرام را بزرگنمایی و مشاهده کنید و...

آیا تا به حال شده که بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام شخصی را ببینید اما به دلیل کوچک بودن آن نتوانستید؟ در این مقاله یکی از بهترین راه هایی را به شما معرفی می کنیم که با آن می توانید به راحتی عکس های پروفایل اینستاگرام را بزرگنمایی و مشاهده کنید و آنها را دانلود کنید.

همانطور که می دانید خود اپلیکیشن اینستاگرام اجازه بزرگنمایی عکس پروفایل صفحه را نمی دهد. بنابراین برای انجام این کار به یک وب سایت مانند igcrab نیاز دارید. با ما همراه باشید تا نحوه مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام خود را در زیر توضیح دهیم.

چطور عکس پروفایل اینستاگرام را ذخیره کنیم

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بدون نصب برنامه اضافی، عکس پروفایل را از صفحه شخصی دانلود کنید، مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

1- صفحه ای را که می خواهید عکس پروفایل آن را بزرگ بینید و یا دانلودش کنید باز کرده و روی علامت سه نقطه در بالا ضربه بزنید.

۲- از منوی کشویی گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

۳- حالا وارد سایت ig profile downloader شده و آدرس کپی شده را در کادر نام کاربری پیست کنید. همچنین می توانید شناسه پیج مورد نظر خود را که قبلاً ذخیره کرده اید در کادر وارد کنید.

بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

4- روی گزینه جستجو کلیک کنید و کمی صبر کنید تا عکس پروفایل دانلود شود.

5- در نهایت روی دکمه دانلود کلیک کنید تا عکس پروفایل در گالری گوشی یا در هارد کامپیوتر ذخیره شود. اکنون می توانید با مشاهده پوشه دانلودها، تصویر دانلود شده را با کیفیت اصلی مشاهده کنید.

بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

توجه: گاهی اوقات عکس های دانلود شده کیفیت پایینی دارند زیرا صاحب صفحه تصویری با کیفیت پایین برای پروفایل خود قرار داده است.

مزایای استفاده از سایت آنلاین igcrab برای مشاهده پروفایل ها

می توانید تصاویر اصلی را با کیفیت HD دانلود کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توان عکس پروفایل صفحات را تا نامحدود دانلود کرد کاملاً پنهان بدون آن که طرف مقابل متوجه شود رایگان و بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم سرعت بالا و عملکرد آسان بدون آموزش نیازی به فالو کردن صفحه طرف مقابل نیست امکان ذخیره عکس پروفایل صفحات خصوصی قابلیت دانلود استوری ها در ig story downloader

سوالات متداول

آیا امکان دانلود عکس پروفایل اینستا با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد؟

خیر، برای مشاهده و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام خود به ابزاری مانند igcrab نیاز دارید.

آیا امکان دانلود تصاویر پروفایل صفحه شخصی وجود دارد؟

بله، از این طریق می توانید به راحتی تصاویر پروفایل صفحات عمومی و خصوصی را ذخیره کنید.

آیا صاحب صفحه متوجه دانلود عکس پروفایلش می شود؟ نه، این یک راز است و هیچ کس نمی داند.

آیا راهی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل اینستاگرام من وجود دارد؟

خیر، متاسفانه هیچ راهی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل وجود ندارد و تنها راه حل، نداشتن عکس پروفایل است.

آیا این سایت igcrab قابلیت دانلود پست های اینستاگرام را هم دارد؟

بله، با رفتن به قسمت download post instagram می توانید هر نوع پست عکسی و یا فیلمی و حتی آلبوم تصاویری را نیز دانلود کنید و کپشن پست هارا نیز کپی نمایید.

در این مقاله با نحوه مشاهده زوم و دانلود تصاویر پروفایل اینستاگرام آشنا شدید. امیدواریم این روش کاربردی برای شما مفید واقع شده باشد. اگر از این مقاله لذت بردید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل دخترونه خفن لاتی بدون متن و چهره گنگ بالا