گرفتن کودک سقوط کرده از طبقه پنجم + فیلم


گرفتن کودک سقوط کرده از طبقه پنجم + فیلم

عابر پیاده با هوشیاری خود جان کودکی را که از طبقه پنجم یک آپارتمان به پایین سقوط کرده بود نجات داد.

یک مرد محلی در چین پس از آنکه جان کودکی را که از یک آپارتمان به پایین سقوط کرده بود نجات داد به قهرمان محلی تبدیل شد. این کودک از طبقه پنجم یک ساختمان به پایین سقوط کرده بود که این مرد پیش از سقوط آن به زمین موفق به گرفتن وی در هوا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این حادثه در منطقه‌ای در شرق چین رخ داد. بنا به این گزارش این مرد که هویتش " شِن دونگ "، اعلام شده با شنیدن یک صدای بلند از ساختمان متوجه شد که این دختر ۲ ساله از بالکن طبقه پنجم به پایین سقوط کرده است.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده لحظه سقوط کودک و واکنش استثنایی این مرد را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این مرد در خیابان مشغول صحبت با تلفن همراهش است با دیدن کودک سقوط کرده، خود را به محل فرود رسانده و او را در هوا و قبل از برخورد به کف خیابان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

فیلمی که دلتان را می لرزاند ! / 2 پلیس فرشته نجات شدند

این ویدئو نشان می‌دهد او حتی لحظه‌ای به علت خیس و لغزنده بودن کف خیابان، تعادل خود را از دست می‌دهد، با این حال موفق می‌شود در آخرین لحظه کودک را نجات دهد. این کودک بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شد. در حال که کودک دچار جراحت سطحی شده، اما وضعیتش مساعد اعلام شده است.

" لیجیان ژائو "، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «قهرمانان در میان ما هستند.» این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۳۸ هزار بیننده داشته و بیش از ۷۷۰۰ لایک دریافت کرده است.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه