وضعیت محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد


وضعیت محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با ورود دانش بنیان‌ها به حوزه محیط زیست کشور به طور حتم وضعیت این حوزه در تمامی ابعاد بهبود می‌یابد.

وضعیت محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد

علی سلاجقه امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ که در مصلای تهران برگزار شد در گفت و گو با ایران اکونومیست به شعار امسال تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین اشاره کرد و افزود: این نامگذاری در سازمان حفاظت محیط زیست رهاورد بسیار عالی داشته است، چرا که به اعتقاد ما و البته بر اساس تجارب موجود در هر بخش از حوزه زیست محیطی هرگاه علم و دانش وارد شده است، تخریب محیط زیست نیز کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست نیز بر اساس نامگذاری امسال، راهبرد خود را محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه انتخاب کرده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: ما معتقدیم با ورود دانش بنیان ها به حوزه محیط زیست کشور به طور حتم وضعیت این حوزه در تمامی ابعاد بهبود می یابد.

سلاجقه به برگزاری نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه شرکت های بسیار فعال در حوزه فناوری به عنوان مشاور در حوزه زیست محیطی حضور دارند و اقداماتی نظیر معرفی این شرکت های فناور به وزارتخانه های مسوول در حوزه محیط زیست انجام شده است.

وضعیت محیط زیست با همکاری دانش بنیان‌ها بهبود می‌یابد

وی یادآور شد: با اتصال فناوران کشور و حوزه دانش بنیان با شرکت ها و دستگاه های اجرایی به طور حتم یک آمیختگی مناسب بین آنها شکل برای رفع مسایل و چالش های محیط زیست کشور بین آنها شکل می گیرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه در خصوص ارایه نیازهای فناورانه سازمان حفاظت محیط زیست به دانش بنیان ها تصریح کرد: ما به طور حتم در حوزه های پایش و حفظ جان محیط بانان، کشف تخلف، شکارچیان غیرمجاز، پساب، آلودگی آب و هوا از دستاوردهای دانش بنیان ها استفاده می کنیم.

سلاجقه تاکید کرد: با هم افزایی بین دستگاه ها با یکدیگر و بهره گیری از توانمندی فناوران کشور می توانیم وضعیت محیط زیست کشور را بهبود ببخشیم.

به گزارش ایران اکونومیست، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در حالی در مصلای تهران در حال برگزاری است که بیش از ۲۰۰ نفر از مقامات، مسوولان و مدیران از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و مردم کشور دیدن کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا