ساخت مینی‌ کامپیوتری به اندازه یک کارت اعتباری و مجهز به پردازنده Core i7 اینتل


ساخت مینی‌ کامپیوتری به اندازه یک کارت اعتباری و مجهز به پردازنده Core i7 اینتل

به تازگی شرکت Aaeon یک مینی‌ کامپیوتر به اندازه یک کارت اعتباری ساخته که به پردازنده نسل یازدهمی Core i7 اینتل مجهز شده است.مینی کامپیوترهای شرکت Aaeon که زیر مجموعه برند ایسوس است از پردازنده Ryzen Embedded V2000 هم استفاده می‌کند و انتظار...

به تازگی شرکت Aaeon یک مینی‌ کامپیوتر به اندازه یک کارت اعتباری ساخته که به پردازنده نسل یازدهمی Core i7 اینتل مجهز شده است.

مینی کامپیوترهای شرکت Aaeon که زیر مجموعه برند ایسوس است از پردازنده Ryzen Embedded V2000 هم استفاده می‌کند و انتظار می‌رود تا پایان سپتامبر (شهریور) وارد چرخه تولید انبوه شوند.

این محصولات که قرار است با نام de next به بازار عرضه شون، واقعاً به اندازه یک کارت اعتباری بوده و ابعاد هر کدام از آنها برابر 84 میلی متر طول و 55 میلی متر عرض دارد.

ساخت مینی‌ کامپیوتری به اندازه یک کارت اعتباری و مجهز به پردازنده Core i7 اینتل

شرکت تایوانی Aaeon اعلام کرده که de next کوچک‌ترین مینی کامپیوتر مجهز به پردازنده نسل یازدهمی Core i7 اینتل است. بردهای جدید Aaeon برای مقاصدی مانند حمل و نقل، رباتیک ساخته شده‌اند.

مینی‌کامپیوترهای de next در دمای 0 تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مناسبی دارند. مینی کامپیوتر de next-TGU8 در سه مدل و مجهز به پردازنده‌های دو هسته‌ای i3-1115G4E و چهار هسته‌ای i5-1145G7E و چهار هسته‌ای i7-1185G7E اینتل بهره می‌برد.

فرکانس پایه پردازنده i3-1115G4E برابر 2.2 گیگاهرتز بوده و فرکانس توربو آن به 3.9 گیگاهرتز می‌رسد. در حالی که پردازنده i7-1185G7E دارای سرعت پایه 1.8 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.4 گیگاهرتز است.

توان TDP این پردازنده‌ها بین 15 تا 18 وات متغیر است و همه آنها از قابلیت Hyperthreading پشتیبانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز