خودرو KMC J7 معرفی شد؛ سدان لیفت بک کرمان موتور برای بازار ایران + عکس و مشخصات


خودرو KMC J7 معرفی شد؛ سدان لیفت بک کرمان موتور برای بازار ایران + عکس و مشخصات

خودرو KMC J7 معرفی شد. کرمان موتور از سدان لیفت بک خود با نام کی ام سی جی 7 پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات این سدان جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.شرکت کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در ایران طی مراسمی به صورت رسمی از سدان...

خودرو KMC J7 معرفی شد. کرمان موتور از سدان لیفت بک خود با نام کی ام سی جی 7 پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات این سدان جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در ایران طی مراسمی به صورت رسمی از سدان لیفت بک خود با نام KMC J7 پره برداشت. این خودرو در واقع نسخه ایرانیزه شده سدان چینی سهول A5 پلاس محسوب می‌شود. خودرو KMC J7 از طراحی جذاب و پیشرانه قدرتمندی بهره می‌برد و می‌تواند نگاه بسیاری از مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

خودرو KMC J7 یک خودرو چهاردر با استایل لیفت بک محسوب می‌شود که برند سهول به عنوان زیرمجموعه جک آن را بر پایه پلتفرم جک جی 7 توسعه داده است. در ادامه جزئیات طراحی، مشخصات فنی، امکانات و قیمت این محصول جدید کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد.

معرفی خودرو KMC J7

بخش طراحی بیرونی

خودرو KMC J7 خودرو KMC J7

خودرو KMC J7 توسط استودیو جک در ایتالیا طراحی شده است؛ به گونه‌ای که وظیفه طراحی بخش خارجی آن را دنیل کالیونه (طراح سابقه آلفارومئو) و وظیفخ طراحی بخش داخلی آن را جیان‌کارلو کنسیلیو (طراح سابق لانچیا و مازراتی) برعهده داشته‌اند.

خودرو KMC J7 خودرو KMC J7

این خودرو از ظاهری اسپرت بهره می‌برد. در نمای جلو آن شاهد یک جلوپنجره چند لایه هستیم که در دو طرف آن چراغ‌های باریک نیز خودنمایی می‌کنند. در نمای جانبی این خودرو نیز خطوط سقف به سبک خودروهای کوپه به چشم می‌خورند. طراحان برای نمای عقب نیز چراغ‌هایی با گرافیک جذاب و یک اسپویلر بزرگ را در نظر گرفتند.

خودرو KMC J7 خودرو KMC J7

در نمای عقب دو لوله اگزوز دایره‌ای شکل در دو طرف سپر عقب نیز به چشم می‌خورد. این خودرو دارای 4780 میلی‌متر طول، 1820 میلی‌متر عرض، 1492 میلی‌متر ارتفاع و حدود 2770 میلی متر فاصله محوری است.

بخش طراحی داخلی

خودرو KMC J7 خودرو KMC J7

هنگام ورود به کابین خودرو KMC J7 شاهد طراحی ساده‌ای هستیم، اما طراحان با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف آن را به یک خودرو به روز تبدیل کردند. روی داشبورد این خودرو یک نمایشگر لمسی عمودی 10.4 اینچی برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی به چشم می‌خورد که از سیستم هواوی HiCar نیز بهره می‌برد.

کی ام سی جی 7کی ام سی جی 7

همچنین زیر نمایشگر اصلی این خودرو تعدادی کلید برای دسترسی آسان به تنظیمات آن در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به اهرم تعویض دنده در پشت فرمان، کنترل گیربکس با استفاده از یک اهرم کوچک کنترل، نمایشگر 7 اینچی دیجیتال برای پشت‌آمپر و حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

کی ام سی جی 7کی ام سی جی 7

خودرو KMC J7 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون رینگ‌های 18 اینچی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها، صفحه‌آمپر دیجیتالی، کروز کنترل، سنسور نور و باران، شش ایربگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، گیربکس شیفت بای وایر، اتوهلد، ترمز پارکی برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین 360 درجه، تهویه اتوماتیک مطبوع اتوماتیک با فیلتر تسویه هوا، صندوق برقی و سانروف سه حالته بهره می‌برد.

مشخصات فنی

خودرو KMC J7 قرار است با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار ایران عرضه شود. این موتور که از استاندارد آلایندگی یورو 6 پشیتبانی می‌کند قادر است قدرتی برابر با 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودروی اسپرت می‌تواند ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

ویدیوی از مراسم معرفی خودرو KMC J7

ترمزهای چهار چرخ دیسکی نیز وظیفه مهار این سدان پرشتاب را برعهده دارند. همچنین شرکت سازنده برای این خودرو سیستم‌های کمکی و تعلیق مستقل مولتی لینک در عقب را در نظر گرفته است تا این خودرو از کنترل راننده خارج نشود. خودرو KMC J7 به ازای هر 100 کیلومتر به شکل ترکیبی حدود 6 لیتر سوخت مصرف می‌کنند که چنین رقمی آن را به یک خودرو کم مصرف در بازار ایران تبدیل خواهد کرد.

قیمت و رقبای خودرو KMC J7

خودرو KMC J7خودرو KMC J7

کرمان موتور قصد دارد از روز شنبه 8 مردادماه این خودرو را با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به بازار ایران عرضه کند. از رقبای این سدان چینی در بازار ایران می‌توان به سراتو سایپا، مزدا 3 و فونیکس آریزو 6 پرو اشاره کرد. این خودرو با ظاهر جذاب و اسپرت به همراه پیشرانه قدرتمند خود می‌توان نسبت به رقبا نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و برای کرمان موتور آمار فروش بالایی را به ثبت برساند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار (11 تیر) + جدول