پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟


پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

احساسات مختلطی که قبل از اولین دخول تجربه می‌کنید، می‌تواند ترکیبی از شادی، هیجان و استرس باشد. در حالی که ممکن است چیز‌هایی در مورد آن دیده، شنیده یا خوانده باشید؛ نمی‌دانید اولین بار خودتان چگونه خواهد بود. با این حال، شاید یادگیری پوزیشن اولین...

راحتی مهم‌ترین چیز است، پس پوزیشن اولین دخول شما حتماً باید این ویژگی را داشته باشد. هر چقدر شما و شریک زندگیتان آرامش بیشتری داشته باشید، بیشتر از این تجربه لذت می‌برید. به خواندن ادامه دهید تا کلید داشتن رابطه‌ای لذت بخش را پیدا کنید.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: برقراری رابطه زناشویی، پوزیشن هایی برای مردان بیمار

در این مقاله می‌خوانید:

نکات مهم در اولین رابطه‌ جنسی معرفی چند پوزیشن اولین دخول بهترین پوزیشن اولین دخول جلوگیری از دخول دردناک

نکات مهم در اولین رابطه‌ جنسی

رابطه‌ی جنسی یک تجربه‌ی فوق العاده صمیمانه است که بسته به ارتباط عاطفی و فیزیکی شما با شریک جنسیتان می‌تواند یک حس بهشتی را برایتان تداعی کند. به هر حال، اگر می‌خواهید برای اولین بار رابطه‌ی جنسی داشته باشید، پیش از هر چیز، توصیه‌های زیر را جدی بگیرید:

آرامش خود را حفظ کنید و برای داشتن رابطه‌ی جنسی تحت فشار نباشید. در تمام مدت رابطه‌ی جنسی از موافق بودن شریک جنسی خود اطمینان حاصل کنید. بگذارید روند رابطه‌ی جنسی با سرعت خودش پیش برود و عجله نکنید. انتظار نداشته باشید که اولین رابطه‌ی جنسی شما عالی و شگفت انگیز باشد. استفاده از کاندوم و روان کننده را فراموش نکنید. با همدیگر صحبت و معاشقه کنید. بهداشت جنسی خود را رعایت کنید و پشت گوش نیندازید.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: برای باردار شدن، بهترین پوزیشن های رابطه

معرفی چند پوزیشن اولین دخول

چند پوزیشن اولین دخول که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید، عبارتند از:

پوزیشن اسپونینگ (قاشقی)

در پوزیشن اسپونینگ، شما تمام مدت در آغوش شریک زندگی خود هستید.

اسپونینگ، یکی از بهترین پوزیشن‌ها برای اولین رابطه‌ی جنسی است؛ مخصوصاً برای کسانی که خجالتی یا استرسی هستند. در این حالت، شریکی که به او دخول می‌شود، باید به پهلو دراز بکشد و شریک دیگری که دخول می‌کند، باید پشت او دراز بکشد تا بتواند عمل دخول را انجام دهد.
این می‌تواند یک پوزیشن بسیار صمیمی و عاشقانه باشد، زیرا شما تمام مدت در آغوش شریک زندگی خود هستید و این به شما اجازه می‌دهد تا نواحی مهم اروتیک او را لمس کنید.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: برقراری رابطه زناشویی، پوزیشن های خطرناک برای مردان

پوزیشن دراگون (اژدها)

اگر مرد هستید، این پوزیشن به شما کمک می‌کند تا شریک زندگی خود را بدون نیاز به آزمایش استقامت خود، راضی کنید.

این پوزیشن، یکی دیگر از پوزیشن‌هایی محسوب می‌شود که برای اولین دخول بسیار راحت است. در این حالت، فردی که تحت دخول قرار می‌گیرد، معمولاً روی شکم خود دراز می‌کشد و چند بالش زیر لگن او قرار می‌گیرد؛ در حالی که شریک دخول کننده روی او دراز می‌کشد و وضعیت او را تقلید کرده و دخول را از پشت انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اولین دخول چگونه باید باشد؟

این پوزیشن اولین دخول، بسیار احساسی‌ و اروتیک است و در آن، به جای حرکات تند و سریع معمول، از حرکات دایره‌ای استفاده می‌شود. این یکی از بهترین پوزیشن‌ها برای اولین بار رابطه‌ی جنسی است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه تحریک عمیق دهانه‌ی رحم، احساس دخول را تجربه کنید.
اگر مرد هستید، این پوزیشن به شما کمک می‌کند تا شریک زندگی خود را بدون نیاز به آزمایش استقامت خود، راضی کنید.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: برقراری رابطه زناشویی، پوزیشن های مخصوص خانم های چاق

پوزیشن Cowgirl (دختر گاوچران)

این پوزیشن اجازه می‌دهد تا کنترل سرعت و عمق دخول را در دست بگیرید.

این پوزیشن اولین دخول نیز جزئی از گزینه‌های عالی است، زیرا به شریک تحت دخول اجازه می‌دهد تا کنترل سرعت و عمق دخول را در دست بگیرد. به این معنا که می‌تواند بفهمد چه چیزی برایش مفید است و آن را متناسب با سرعت خود تنظیم کند. این پوزیشن این امکان را نیز به شما می‌دهد که بدن یکدیگر را به شیوه‌ای اروتیک مشاهده و کشف کنید.

بیشتر بخوانید: اولین رابطه زناشویی، بهترین پوزیشن چیست؟

پوزیشن میشنری (کلاسیک)

این پوزیشن خوبی برای شروع زندگی جنسی شما است.

پوزیشن میشنری اگرچه به عنوان پوزیشن «بچه مثبت‌ها» در نظر گرفته می‌شود، اما برای افرادی که اولین دخول خود را تجربه می‌کنند، جذابیت فوق العاده‌ای دارد. قطعاً این پوزیشن، حالت بسیار خوبی برای شروع زندگی جنسی شما است. در این حالت، یک نفر به پشت دراز می‌کشد و دیگری روی او قرار می‌گیرد، به همین دلیل دو نفر می‌توانند به چشمان یکدیگر خیره شوند و با یکدیگر احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: پوزیشن رابطه ی زناشویی، بهترین ها کدامند؟

بهترین پوزیشن اولین دخول

دختر گاوچران بهترین پوزیشن برای از دست دادن بکارت است.

از بین پوزیشن‌هایی که گفتیم، دختر گاوچران بهترین پوزیشن برای از دست دادن بکارت محسوب می‌شود. این حالت به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا سرعت، زاویه و عمق دخول را خودشان تعیین کنند.
علاوه بر این، خم شدن به جلو باعث می‌شود که فشار بیشتری به کلیتوریس وارد شده و به ارگاسم رساندن را آسان‌تر کند. اگر در حین دخول ارتباط‌تان قطع شد، نترسید. این اتفاق می‌افتد. فقط دوباره دخول را از سر بگیرید.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: پوزیشن روابط جنسی را بدانید!

جلوگیری از دخول دردناک

بهترین راه جلوگیری از دخول دردناک این است که از لوبریکانت یا روان کننده استفاده کنید.

دردناک‌ترین پوزیشن دخول در افراد مختلف متفاوت است. با این حال، بسیاری از مردم می‌گویند که پوزیشن ۶۹ ایستاده، دردناک‌ترین پوزیشن رابطه جنسی است، زیرا باعث گرفتگی عضلات می‌شود و هم‌چنین، احتمال دارد روی زمین بیفتید. پوزیشن معکوس دختر گاوچران نیز می‌تواند دردناک باشد.

بیشتر بخوانید: علت درد هنگام دخول، درمان هم می‌شود؟

بهترین راه جلوگیری از دخول دردناک این است که از لوبریکانت یا روان کننده استفاده کنید. اگر می‌خواهید اولین بارتان بدون درد باشد، باید واژن خود را با روان کننده چرب کنید. هم‌چنین، زمان معاشقه‌ی قبل از دخول را افزایش دهید تا خود واژن‌تان نیز به طور طبیعی خیس شود.

پوزیشن اولین دخول، برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: اولین رابطه زناشویی، اطلاعاتی که باید بدانید

جمع‌بندی

وقتی برای اولین بار رابطه‌ی جنسی را تجربه می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ ممکن است که شما احساس استرس و اضطراب داشته باشید و آن را به درستی انجام ندهید. اما نگران نباشید، کاملاً طبیعی است. فقط استراحت کنید و به یاد داشته باشید که همه چیز فقط با تمرین بهتر می‌شود.
پیشنهاد ما این است که برای پوزیشن اولین دخول، حالت دختر گاوچران را امتحان بکنید که در آن کنترل بیشتری روی نحوه‌ی دخول دارید و در عین حال، می‌توانید رابطه‌ای صمیمانه و لذت بخش را با شریک خود برقرار کنید.

به کلینیک نی نی بان هم سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید