بوتکمپ پایتون و هوش مصنوعی توسط همراه اول برگزار می‌شود


بوتکمپ پایتون و هوش مصنوعی توسط همراه اول برگزار می‌شود

بوتکمپ پایتون و هوش مصنوعی توسط آکادمی همراه اول با همکاری مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور در 22 مرداد 1401 برگزار می‌شود.آکادمی همراه اول طی همکاری با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول قصد دارد بوتکمپ آنلاین تابستانی پایتون و هوش مصنوعی را در 22 مرداد...

بوتکمپ پایتون و هوش مصنوعی توسط آکادمی همراه اول با همکاری مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور در 22 مرداد 1401 برگزار می‌شود.

آکادمی همراه اول طی همکاری با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول قصد دارد بوتکمپ آنلاین تابستانی پایتون و هوش مصنوعی را در 22 مرداد 1401 برگزار کند. همچنین فعالیت این بوتکمپ پس از سه هفته آموزش پایتون، به مدت 5 هفته به شکل عملیاتی با 3 پروژه در زمینه‌های پردازش تصویر، پردازش متن و پردازش صوت ادامه پیدا خواهد کرد.

جزئیات بگزاری بوتکمپ پایتون و هوش مصنوعی

شرکت‌کنندگان در این بوتکمپ می‌توانند زبان برنامه‌نویسی پایتون، مفاهیم اساسی یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی عمیق را فرا بگیرند. همچنین پس از پایان این رویداد، شرکت‌کنندگان برای ورود به بوتکمپ‌های پیشرفته و کاربردی در بینایی ماشین، پردازش گفتار و صوت و همچنین پردازش زبان‌های طبیعی آکادمی همراه، آمادگی لازم را کسب خواهند کرد.

ضمن اینکه طی اجرای این بوتکمپ قرار است چندین وبینار با بیش از ۸۰ ساعت محتوای آموزش تئوری و کدنویسی برای آشنایی شرکت‌کنندگان با تجارب واقعی متخصصان تراز اول جهانی در حوزه هوش مصنوعی برگزار شود.

در این رویداد مدرسان و اساتید مطرح و صاحب نظر از دانشگاه‌های مختلف جهان نظیر دو فی (دکترای مدیریت علوم و مهندسی از دانشگاه صنعتی هیفی و مدیر مالکیت معنوی هواوی در کانادا)، بهرام وزیر نژاد (دکترای مهندسی بیوالکتریک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر ارشد متخصص یادگیری ماشین در شرکت دلویت استرالیا)، محمد شکوهی یکتا (دانشمند ارشد علوم کاربردی داده در مایکروسافت و دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا ریورساید) حضور پیدا خواهند کرد.

از مزایای شرکت در این بوتکمپ می‌توان به استفاده از اساتید مجرب دانشگاه‌های برتر کشور برای یادگیری مفاهیم تئوری، حضور بدون نیاز به تجربه قبلی برنامه نویسی پایتون و دانش هوش مصنوعی، تجربه یادگیری مستقیم از طریق کدنویسی برای پروژه‌های واقعی شرکت‌های مطرح فناوری و هوش مصنوعی کشور، حل تمرین و پرسش و پاسخ زنده هفتگی با مهندسان مجرب شرکت‌ها اشاره کرد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://hamrah.academy/course/122 می‌توانند برای شرکت در این بوتکمپ مراحل ثبت نام را انجام دهند. گفتنی است علاقه‌مندان فقط تا روز چهارشنبه 19 مرداد 1401 برای ثبت نام در این رویداد فرصت خواهند داشت.

مسابقه پایانی این رویداد در تاریخ 9 مهر و اختتامیه آن نیز در 16 مهرماه 1401 برگزار خواهد شد. نفرات برتر نیز علاوه بر اینکه گواهینامه دریافت می‌کنند، همزمان با اختتامیه برای کارآموزی و استخدام به شرکت‌های حاضر در این بوتکمپ یعنی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، شرکت هوش پارت و شرکت سنسی فای معرفی می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی