پولادگر: فدراسیون والیبال دستش در جیب منابع دولتی نیست‌


پولادگر: فدراسیون والیبال دستش در جیب منابع دولتی نیست‌

رکنا ورزشی: معاون ورزش قهرمان و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون والیبال در مورد جذب منابع مالی و اسپانسر یک نمونه درخشان برای فدراسیون‌های دیگر است.

به گزارش رکنا، محمد پولادگر در مجمع فدراسیون والیبال اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات یزدانی‌خرم که پایه های والیبال ایران را بسیار خوب چید یادی کنیم، چراکه دوران مدیریت وی در فدراسیون والیبال درخشان بوده است. همچنین باید از تلاش‌های داورزنی که از مدیران باتجربه در ورزش کشور است تشکر کنم.

وی ادامه داد: به هر حال والیبال ایران پس از فراز و نشیب‌های متعدد به این حد از بلوغ رسیده که بتواند از دانش مربیان داخلی در مسیر پیشرفت بهره ببرد. مخصوصا در رشته‌های توپی که ورزش ایران به آن‌ بضاعت نرسیده‌ تا از مربیان بومی استفاده کند، والیبال توانست با برنامه‌ریزی درست و با اتکا به مربیان داخلی به نتایج درخشانی برسد.

معاون وزیر ورزش گفت: در بخش بانوان در تمام رشته‌های ورزشی در سراسر جهان تعداد مربیان بانو بسیار کم است و به همین دلیل فدراسیون‌ والیبال برای پیشرفت والیبال زنان از یک مربی خوب خارجی بهره می‌برد و امیدوارم در بازی‌های کشورهای اسلامی هم تیم بانوان و هم تیم ب مردان بتوانند برای والیبال ایران افتخارآفرینی کنند. بهترین جایگاه والیبال ایران در قهرمانی جهان ششمی بوده است که با این تیم تغییر نسل یافته و کادرفنی ایران می‌تواند به نتایج بهتری برسد.

پولادگر عنوان کرد: در رابطه با حق پخش مسابقات والیبال قهرمانی جهان و همچنین تولید محتوا در رسانه ملی برای پوشش این رویداد باید توجه ویژه‌ای شود. والیبال رشته پر طرفدار و پر بیننده‌ای در ایران است و باید در پوشش مسابقات درایت بیشتری به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال در مورد جذب منابع مالی و اسپانسر یک نمونه درخشان برای فدراسیون‌های دیگر است و فدراسیونی است که دستش در جیب منابع دولتی نیست‌. استقبال اسپانسرها از یک رشته ورزشی نشان از آن دارد که یک فدراسیون کار خود را به نحو احسن انجام داده است.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: یک نکته مهم آنکه با توجه به اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک، والیبال نشسته جزو اعضای مجمع شد و امیدوارم در مجمع‌های بعدی از نمایندگان این رشته هم دعوت شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان