حدادی: می خواهم رکورد خود را در قونیه ارتقا دهم


حدادی: می خواهم رکورد خود را در قونیه ارتقا دهم

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: همه تلاشم را می‌کنم رکورد خود را در قونیه ارتقا دهم.

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان گفت: بازی‌های کشور‌های اسلامی ۱۰ روز آینده در کشور قونیه برگزار می‌شود و من چهارمین تجربه خود را در این بازی‌ها خواهم داشت و ان شا الله بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنم. اولین دوره این مسابقات در مکه مکرمه سال ۲۰۰۵ بود که توانستم شرکت کنم و مقام سوم را به دست آوردم و بعد از آن در اندونزی اول شدم و بعد از آن در آذربایجان، در نهایت قرار است این مسابقات امسال در ترکیه برگزار شود. امیدوارم ورزشکاران در این مسابقات موفق شوند و بهترین نتایج را کسب کنند و بهترین اتفاقات را برای دو و میدانی ورزش اول المپیک رقم بزنند.

حدادی گفت: عرفان از کشور مالزی پرتابگر خوبی است که بالای ۶۰ متر پرتاب می‌کند و پرتابگر‌های قطری و ترکیه هم از حریفانم هستند و امیدوارم یک رقابت خوبی در ترکیه داشته باشم. قصد دارم رکورد خود را در قونبه ارتقا دهم.

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی بستر لازم برای نتیجه خوب را فراهم کرده است، هر چند که شرایط سخت است و همه فدراسیون‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند. به هر حال برگزار‌ی اردو‌ها سخت است و من تصمیم گرفتم در تهران و در مجموعه انقلاب تمرین کنم. همچنین با هماهنگی‌هایی که فدراسیون دوو میدانی انجام داد فضا برای پرتاب هایم در اینجا آماده است.

بیشتر بخوانید

اگر فدراسیون می خواست در مسابقات آمریکا حاضر می شدم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان