گوشی Galaxy Z Flip 4 با 71 ترکیب رنگی مختلف عرضه می‌شود


گوشی Galaxy Z Flip 4 با 71 ترکیب رنگی مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ تایید کرده که گوشی Galaxy Z Flip 4 را در بیشتر از 70 ترکیب رنگی مختلف به بازار خواهد فرستاد. این رنگ‌ها برای نسخه Bespoke Edition در نظر گرفته شده است.سامسونگ تایید کرده که نسخه Bespoke Edition گوشی صدفی شکل Galaxy Z Flip 4 با بیشتر از 70...

سامسونگ تایید کرده که گوشی Galaxy Z Flip 4 را در بیشتر از 70 ترکیب رنگی مختلف به بازار خواهد فرستاد. این رنگ‌ها برای نسخه Bespoke Edition در نظر گرفته شده است.

سامسونگ تایید کرده که نسخه Bespoke Edition گوشی صدفی شکل Galaxy Z Flip 4 با بیشتر از 70 ترکیب رنگی مختلف در دسترس کاربران خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

- تصاویر واقعی گوشی تاشوی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ منتشر شد
- مشخصات کلیدی گوشی Galaxy Z Fold 4 فاش شد؛ 16 گیگابایت رم و نمایشگر 7.6 اینچی

سامسونگ با نسخه Bespoke به خریداران اجازه می‌دهد تا گوشی گلکسی خود را سفارشی سازی کنند و گوشی گلکسی Z فلیپ 4 بیشتر از گذشته از این قابلیت استفاده خواهد کرد.

گوشی Galaxy Z Flip 4 با 71 ترکیب رنگی مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ قصد دارد نسخه Bespoke گوشی گلکسی Z Flip 4 را مانند نسل قبلی به بازار بفرستد. این نسخه حال در بسیاری از دیگر نقاط جهان و کشورهایی آسیایی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و از رنگ‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

بر اساس گزارشی از 9to5Google، گوشی پرچم‌دار تاشوی جدید سامسونگ با 71 ترکیب رنگی متفاوت به میدان می‌آید. سامسونگ تمامی این رنگ‌ها را به اشتباه در سایت خود لیست کرده است. رنگ‌های گرافیت، صورتی، بنفش و آبی از جمله رنگ‌های اولیه این گوشی هستند.

گوشی Galaxy Z Flip 4 با 71 ترکیب رنگی مختلف عرضه می‌شود

با ترکیب این گزینه‌ها با سبز، قرمز، زرد و سفید می‌توان از 71 ترکیب رنگی مختلف برخوردار بود. گوشی Z Flip 3 در 49 ترکیب رنگی مختلف عرضه شده بود.

سامسونگ در روز 19 مرداد از گوشی Galaxy Z Fold 4 نیز در رنگ‌های خاکستریف طلایی و مشکی رونمایی خواهد کرد. در کنار دو گوشی پرچم‌دار، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 نیز در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود.

مدل Watch 5 Pro در رنگ‌های تیتانیوم و مشکی عرضه شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟