ضرورت مدیریت مصرف برق بعنوان سرمایه ملی و نکات ایمنی در هیات های مذهبی


ضرورت مدیریت مصرف برق بعنوان سرمایه ملی و نکات ایمنی در هیات های مذهبی

رکنا: دستور العمل های ایمنی برق به صورت مشروح مطرح و آموزش های لازم درباره هرچه بهتر و ایمن برگزار کردن مراسم عزاداری در سطح شهر ارائه شد.

به گزارش رکنا از اصفهان،سید مجتبی باطنی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان در جلسه ای که با حضور نمایندگان هیات های مذهبی شهر اصفهان، مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر ایمنی شرکت توزیع برق اصفهان در گلستان شهدا برگزار شد گفت،همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم مراسم عزاداری و سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) در سراسر کشور برگزار می شود و بسیاری از هموطنان اقدام به آماده سازی اماکن مذهبی، تکایا و هیات های مذهبی می کنند اما باید توجه کنند که رعایت اصول ایمنی بسیار حایز اهمیت می باشد و بی احتیاطی می تواند جان افراد را به خطر بیندازد.

وی تصریح کرد،در این نشست بر مشارکت بسیاری از سازمانها از جمله آتش نشانی تاکید و شرکت توزیع برق به عنوان یک سازمان موثر در برق رسانی پایدار و مطمئن مطرح شد.

وی افزود، برگزاری این جلسات موجب شده که روش های غیر استاندارد و ناایمن در تامین برق در هیات ها به کمترین میزان رسیده و همچنین موجب شده خطرات جانی و خسارات مالی کاهش یابد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان خاطر نشان کرد، آشنایی هیات های مذهبی با خطراتی از جمله برق گرفتگی و آتش سوزی و... می تواند ایمنی بیشتر را برای عزاداران رقم بزند.

باطنی ابراز داشت، در این نشست بر مدیریت مصرف، حفظ سرمایه ملی، محیط زیست و ترویج فرهنگ بهینه انرژی برق اشاره شد و توصیه شد برای تامین روشنایی محل های برپایی مراسم به جای لامپ های پر مصرف از لامپ های کم مصرف یا ال ای دی استفاده شود.

اصفهان/ بهمن راعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی