ویژه برنامه «تماشای واقعه» از امشب روی آنتن شبکه تماشا می رود/ بازنگری روی آثار هنری با موضوع عاشورا


ویژه برنامه «تماشای واقعه» از امشب روی آنتن شبکه تماشا می رود/ بازنگری روی آثار هنری با موضوع عاشورا

نجفی برزگر تهیه کننده برنامه«تماشای واقعه»درباره این مجموعه که در ایام محرم روی آنتن می رود توضیح داد: مطرح کردن هنر عاشورایی با حضور هنرمندان عاشورایی هدف ماست که از پژوهشگران، صاحب‌نظران، هنرمندان، موسیقیدان، نگارگران و کارگردانان دعوت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، نجفی برزگر با اشاره به به نمایش صحنه هایی از آثار عاشورایی گفت: همچنین پخش بخش هایی از فیلم و سریال های عاشورایی همچون روز واقعه، پرده نشین، عقیق، یلدا و دیگر آثاری از این دست از جمله اتفاقاتی است که در برنامه پخش می دهد و هر شب مسابقه ای در این بخش برای مخاطبان تدارک دیده ایم.

این تهیه کننده اضافه کرد: برنامه
«تماشای واقعه» از امشب تا سوم امام حسین(ع) پخش می شود و هدفش باز طرح کردن و بازنگری بر آثار هنری است که طی سالیان طولانی در حوزه موضوعات عاشورایی و مکتب حسینی توسط هنرمندان ساخته شده است و نسل جدید کمتر از آنها اطلاع دارد.

نجفی در پایان عنوان کرد: این برنامه هر شب با اجرای ابوالفضل اینانلو و با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی با محوریت هنر عاشورا ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می شود و ساعت۱ بامداد بازپخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه «تماشای واقعه» کاری از شبکه نسیم با مشارکت بنیاد رسانه ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی، و همراهی دفتر شعر سرود و موسیقی رسانه ملی تولید می شود.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...