مقاومت تعیین کننده آینده لبنان است


مقاومت تعیین کننده آینده لبنان است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باید بدانند که مقاومت در لبنان تعیین کننده گزینه‌ها و آینده این کشور است.

«سید هاشم صفی الدین» امروز (سه شنبه) گفت: امروز در سایه تلاش حزب الله و مردم لبنان طی دهه‌های گذشته، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها متوجه جایگاه و نقش مقاومت در این منطقه شده اند. برای آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و هرکسی که به آینده لبنان یا کل منطقه فکر می‌کند، هیچ راه‌حل یا گزینه‌ای به نام مقاومت لبنان وجود ندارد و مقاومت است که گزینه‌ها را تعیین و آینده را رقم می‌زند و همه این‌ها به یاری خداوند متعال است.

به گزارش النشره، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت:ما خودمان را در این کشور به کسی تحمیل کنیم بلکه گفتار ما مشارکت و همگرایی و همیشه برای منفعت مشترک و منافع ملی بوده است.

او گفت: ما برای بحث و گفتگو و به منظور یافتن راه حل‌های واقع بینانه و رسیدن به راه حل‌هایی که به نفع مردم باشد و مردم از آن بهره‌مند شوند تشکیل جلسه دادیم، اما هیچ جواب و پاسخی دریافت نکردیم. طرف‌های مقابل بر وعده‌های خارجی تکیه کردند که با گذشت یکسال هنوز محقق نشده اند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که تا زمانی که از دشمن شناخت و بر توانایی خود تکیه دارند، امتیازی به آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا