قصد دارم در قونیه رکورد شکنی کنم/ برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهم


قصد دارم در قونیه رکورد شکنی کنم/ برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهم

مصطفی جوادی گفت: اگر شرایط فراهم شود قصد دارم که با بالا بردن وزنه ۲۰۹ کیلوگرم در قونیه برای ایران رکورد بزنم.

مصطفی جوادی ملی‌پوش وزنه‌برداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکستن رکورد دوضرب دنیا در تمرینات به صورت غیر رسمی گفت: من سال گذشته هم توانسته بودم رکورد ۲۰۸ کیلوگرم را بالای سر ببرم و تمام هدفم این بود تا بتوانم به اوج آمادگی برسم و به رکورد دوضرب دنیا حمله کنم و خیلی خوشحالم در روز رکوردگیری این امر برایم محقق شد. روز مسابقه‌ام اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود می‌خواهم به وزنه ۲۰۹ کیلوگرم حمله کنم و این رکورد را به نام ایران ثبت کنم.

ملی پوش وزنه برداری درباره تصمیمش برای تغییر وزن گفت: دسته 81 کیلوگرم المپیکی نیست و با توجه به اینکه هدفم موفقیت در المپیک پاریس است، به همین علت بعد از مسابقات کشورهای اسلامی تصمیم دارم به یک وزن بالاتر یعنی دسته ۸۹کیلوگرم بروم. اگر در ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا جای داشته باشم در وزن ۸۹ کیلوگرم وزنه خواهم زد در غیر این صورت برای جهانی کلمبیا که به فاصله کوتاهی بعد از این رویداد است در وزن جدید به روی تخته خواهم رفت.

جوادی در باره وضعیتش قبل از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی بیان کرد: خداراشکر شرایطم خوب است. البته تلاش می کنم تا قبل از اعزام آمادگی بدنی‌ام را به حد لازم قبل از مسابقه‌ام برسانم تا بتوانم در آنجا وزنه‌های خوبی را بر جای بگذارم.

او درباره اینکه شناختی از حریفان خود در مسابقات کشورهای اسلامی دارد، گفت: وزنه برداران ازبکستان، ترکمنستان به همراه قزاقستان از اصلی‌ترین رقبای من در قونیه هستند و امیدوارم همانطور که در گذشته اجازه عرض اندام به آن ها ندادم این بار هم موفق به تحقق این امر مهم شوم. البته از دیگر رقبایم اطلاعی ندارم که با چه شرایطی به آنجا می‌آیند اما اکثر رقبای اصلی من ورزشکاران اروپایی هستند که در این مسابقات حضور ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا