به کاری گیری بیمارستانها و مراکز بهداشتی وکادر پزشکی عراقی و خارجی جهت ارائه بهترین خدمات به زائران


 به کاری گیری بیمارستانها و مراکز بهداشتی وکادر پزشکی عراقی و خارجی جهت ارائه بهترین خدمات به زائران

آستان مقدس حسینی با نظر به رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس حسینی مراکز سیار پزشکی و ثابت در کنار بیمارستان های آستان قدس حسینی برای خدمت رسانی به زائران درماه محرم الحرام مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، مهندس عباس عبدعلی، مدیر واحد عملیات پزشکی در بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی گفت: با نظر به رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس حسینی و با نظارت دکتر ستار ساعدی مسئول بخش پزشکی حرم مطهر، برنامه پزشکی ویژه ایام محرم الحرام اجرایی شده است. انتشار مراکز سیار پزشکی وایجاد مراکز پزشکی ثابت در کنار بیمارستان های آستان قدس حسینی و تهیه داروی کافی از جمله اقدامات خدمت رسانی به زائران است.

بیش از صد پرستار در داخل و خارج حرم مستقر شده اند تا ضمن امداد رسانی، به انتقال بیماران به نزدیکترین مرکز اقدام نمایند. تمامی بیمارستان های وابسته به آستان قدس حسینی در این طرح مشارکت دارند.

درخصوص مراکز پزشکی ثابت، از سه مرکز در داخل حرم جهت خدمت رسانی بهتر بهره گرفته می شود که پزشکان متخصص در آن فعالیت می کنند.

همچنین تمامی مراکز پزشکی متنقل نیز به اتاقهای مراقبت های ویژه مجهز هستند و تمامی این خدمات به بهترین کیفیت به زائران محترم ارائه خواهد شد. با امام حسین علیه السلام عهد می بندیم که همیشه در خدمت زائران ایشان باشیم و بهترین خدمات را به ایشان ارائه دهیم.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!