تاکید حماس بر لزوم باز گذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری


تاکید حماس بر لزوم باز گذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین درباره عملیات امروز نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر نابلس و به شهادت رسیدن فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی گفت: به شهدایی که در درگیری با نیرو‌های ویژه صهیونیست کشته شدند، درود می‌فرستیم. این نظامیان امروز عملیات ترور بزدلانه‌ای را در حق این رزمندگان قهرمان اجرا کردند.

وی تاکید کرد: بدون شک، عملیات ترور و درگیری‌هایی که امروز در شهر نابلس رخ داد، بار دیگر استمرار مقاومت فلسطین را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که درگیری با اشغالگران صهیونیست، نامحدود و مستمر در همه میدان‌ها است و مقاومت فلسطین، نوک پیکان در برابر اشغالگران است و بهترین راه برای مقابله با اشغالگران صهیونیست، مقاومت است.

القانوع افزود: اشغالگران صهیونیست پس از چند روز حمله وحشیانه به نوار غزه، مبارزان فلسطینی را در نابلس ترور کردند. این تهاجم آشکار علیه ملت فلسطین چه در کرانه باختری و چه در قدس اشغالی و مسجدالاقصی و نوار غزه، ثابت می‌کند که اشغالگران صهیونیست به دنبال ترسیم چهره قوی از خودش در برابر جامعه صهیونیستی در تبلیغات انتخابات است. اشغالگران صهیونیست به تلاش برای ضربه زدن به روحیه مقاومت فلسطین و از بین بردن روحیه مقاومت در بین ملت فلسطین، ادامه می‌دهد. این رؤیای اشغالگران هرگز محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین بار دیگر تأکید می‌کند در همه صحنه‌ها متحد است و مقاومت از حمایت گسترده مردمی برخوردار است. ده‌ها هزار نفر در نابلس و دیگر شهر‌های کرانه باختری در مراسم تشییع پیکر شهدا شرکت کردند که حمایت ملت فلسطین را از گزینه مقاومت ثابت می‌کند. زیرا مقاومت بهترین گزینه در مقابله با جنایت‌های اشغالگران است. به همین علت، باید دست مقاومت در کرانه باختری باز گذاشته شود و بازداشت‌های سیاسی و هماهنگی امنیتی با اشغالگران متوقف شود تا جوانان رزمنده بتوانند با اشغالگران صهیونیست درگیر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید