حمایت از رتبه‌های برتر کنکور اتفاق مثبتی است


حمایت از رتبه‌های برتر کنکور اتفاق مثبتی است

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت:حمایت از رتبه‌های برتر کنکور اتفاق مثبت و مناسبی است و برای تقویت تمامی رشته‌ها به خصوص در حوزه علوم پایه مشوق‌های مناسبی را در نظر گرفته ایم.

سورنا ستاری در جلسه شورای هدایت استعداد‌های درخشان که هم اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، گفت: پیشنهاد حمایت از استعداد‌های درخشان را وزیر علوم در ابتدا مطرح گرد که همین پیشنهاد منجر به حمایت بنیاد ملی نخبگان شد.

او گفت: حمایت از رتبه‌های برتر کنکور اتفاق مثبت و مناسبی است و برای تقویت تمامی رشته‌ها به خصوص در حوزه علوم پایه مشوق‌های مناسبی را در نظر گرفته ایم.

معاون فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ما در بنیاد ملی نخبگان و همچنین مواردی که مربوط به معاونت علمی می‌شود کامل در خدمت عزیزان هستیم، گرچه مشکلات مالی همیشه در این سال‌ها ما را اذیت کرده، ولی این پروژه در میان پروژه‌های بزرگ ما است و باید حمایت شود.

وی گفت: این موضوع خیلی مهم است که ما دولتی داشته باشیم تا نخبه پرور باشد یا حکومتی داشته باشیم که از نخبگان حمایت می‌کند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: اینکه حمایت به صورت معنوی حداقل در سیستم ایجاد شود جزو اتفاقات فرهنگی است که ناشی از چنین قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی است و امیدوارم که این اتفاق نتایج خوبی به همراه داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!