کانون های مساجد فارس از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی میزبانی کردند


کانون های مساجد فارس از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی میزبانی کردند

حجت الاسلام امیدی گفت: برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در یک هزار و ۳۵۳ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با شروع ماه محرم یک هزار و 353 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس مهیای اقامه عزای حسینی شد که این مراسم در برخی مساجد به مدت 2 ماه و تا پایان ماه صفر برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: برنامه های مختلفی با موضوع های محرم، عاشورا، امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در کانون های مساجد در حال برگزاری است که در تاسوعا و عاشورا به اوج خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: ثواب طرح «تلاوت نور» که پس از نماز مغرب و عشا تلاوت می شود، در شب تاسوعا به روح مطهر شهدای دشت نینوا و در شب عاشورا به روح مطهر شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» اهدا شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در یک هزار و 353 باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار شد، گفت:‌ برگزاری مسابقه حفظ زیارت عاشورا، مراسم شیرخوارگان حسینی در جمعه اول محرم، مسابقه های هنری از جمله عکس، نمایشگاه های عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی هنری محرم، برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از جمله برنامه های این ایام بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!