ابوحمزه: غافلگیری های زیادی برای دشمن داریم


ابوحمزه: غافلگیری های زیادی برای دشمن داریم

سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه از توانمندی موشکی که ظاهر کردیم و به یاری خداوند به وسیله آن دشمن نادان مضمحل شده است، بخشی از قدرت ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه از توانمندی موشکی که ظاهر کردیم و به یاری خداوند به وسیله آن دشمن نادان مضمحل شده است، بخشی از قدرت ماست.

ابوحمزه افزود که ما غافلگیری‌های زیادی داریم که دل دشمن را به درد خواهد آورد و مردم فلسطین، رزمندگان گروهانهای قدس و گروههای مقاومت را خوشحال خواهد کرد.

این فرمانده مقاومت از همه مبارزان مقاومت و مردم آزاده کرانه باختری و سرزمین اشغالی خواست که در این حماسه با عنوان وحدت میدان ها شرکت کنند تا قیام عظیمی باشد که مرگ دشمن را رقم بزند و دشمن را از فلسطین بیرون براند.

وی ادامه داد که خون تیسیر الجعبری و خالد منصور و برادران مجاهدشان باعث می شود در نبرد وحدت میدان‌ها قوی‌تر و سربلندتر می ‌شویم. نبردی که تاکید می کند که رهبری مقاومت در خط مقدم نبرد قرار دارد.

ابوحمزه تاکید کرد که ما با خدا، مردم و امت عهد می بندیم که به یاری خداوند، شهرهای صهیونیست نشین اطراف غزه را به مکانی غیر قابل زندگی تبدیل کنیم و بدانید که موشک های ما به یاری خداوند متعال دوربردتر خواهد شد.

پایان پیام/722

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی