ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!


ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!

به تازگی جزئیات جالبی در مورد خانه ایلان ماسک لو رفته که شاید با تصورات ما در مورد خانه‌ی این میلیاردر مطابقت نداشته باشد.ایلان ماسک مدت‌هاست به خاطر شخصیت عجیبش شناخته می‌شود؛ از تمایلش به ساختن یک شهرک انسانی در مریخ تا دادن نام غیرقابل تلفظ «X...

به تازگی جزئیات جالبی در مورد خانه ایلان ماسک لو رفته که شاید با تصورات ما در مورد خانه‌ی این میلیاردر مطابقت نداشته باشد.

ایلان ماسک مدت‌هاست به خاطر شخصیت عجیبش شناخته می‌شود؛ از تمایلش به ساختن یک شهرک انسانی در مریخ تا دادن نام غیرقابل تلفظ «X Æ A-12» به فرزندش. با این وجود، این رفتارهای عجیب مانعی بر سر موفقیت تجاری او نشده است. او با مدیرعاملی تسلا، بنیانگذاری اسپیس ایکس و چندین شرکت دیگر، اکنون به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان جهان شناخته می‌شود.

ایلان ماسک در ماه می 2020 اعلام کرد که قصد دارد بیشتر دارایی‌های خود را بفروشد. او در توییتی گفت: «تقریبا تمام دارایی‌های فیزیکی خودم را می‌فروشم. اکنون هیچ خانه ای نخواهم داشت». وال استریت ژورنال گزارش داد که ایلان ماسک تا پایان سال 2022، هفت خانه خود را به قیمت 130 میلیون دلار فروخته است.

پس کارآفرین ثروتمندی مانند ماسک پس از فروش خانه‌هایش چه می‌کند؟ او وسایل خود را جمع کرد و به خانه‌ای در شهر آستین تگزاس نقل مکان کرد که بدون شک با آن چیزی که برای یک میلیاردر عجیب و غریب انتظار دارید متفاوت است.

مرد مرموز کجا زندگی می‌کند؟

ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!

جدیدترین خانه ایلان ماسک برای مردی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، کمی ساده به نظر می‌رسد. او در توییتر خود گفت: «خانه اصلی من، یک ملک 50 هزار دلاری در شهر بوکا چیکا است که از اسپیس ایکس اجاره کرده‌ام. البته جای فوق‌العاده‌ای است».

در مورد محل اقامت واقعی او کمی ابهام وجود داشت. برخی منابع ادعا می‌کردند که او احتمالا در عمارتی در شهر بزرگ آستین زندگی می‌کند، در حالی که برخی دیگر می‌گفتند که او یک خانه‌ی 50 هزار دلاری پیش ساخته «Boxabl» خریداری کرده است؛ خبری که او در توییترش تکذیب کرد. دیلی میل گزارش داد که ماسک 50 ساله، خانه‌ای در بوکا چیکا دارد – شهر کوچکی در تگزاس، با فاصله‌ی دو مایلی از مرز مکزیک – و همسایگان در منطقه تایید کردند که او حداقل به صورت نیمه وقت در آنجا زندگی می‌کند. این خانه یک طبقه و سه خوابه، انتخاب چندان عجیبی برای ایلان ماسک نیست؛ زیرا در فاصله‌ی چند قدمی از شرکت فضایی او، یعنی اسپیس ایکس که در سال 2002 تاسیس شده، قرار دارد.

خانه ایلان ماسک چه شکلی است؟

ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!ایلان ماسک خانه ای نزدیک به پایگاه اسپیس ایکس دارد، اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید!

این خانه به سبک قدیمی و ایوان دار در زمینی به ارتفاع 1580 فوت قرار دارد و توسط حصار بلند هشت فوتی در اطراف ملک از دید عموم مخفی شده است. به همین دلیل محل اقامت او توسط محلی‌ها با اسم «محوطه» شناخته می‌شود. ضمنا درختان جدیدی کاشته شده‌اند و ایلان ماسک اقدام به نصب پنل‌های خورشیدی تسلا در بالای سقف خانه کرده است. ضمنا گفته می‌شود که او یک اتاق بازی سفارشی به شکل موشک اسپیس ایکس ساخته که می‌تواند در آن تاب بازی کند!

صاحب قبلی خانه به دیلی میل گفت: «من حصاری که او کشیده است را دیدم، اما می‌توان درک کرد که چرا حریم خصوصی برای این مرد مهم است. من صمیمانه امیدوارم هر کسی که در آنجا زندگی می‌کند به اندازه ما از آن لذت ببرد».

منبعSlashgear

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !